GP JAPAN 2018: Driver of the day

Gestart door Robbert65, 07 oktober 2018 - 09:48:31

« vorige - volgende »

Wie is de rijder van de dag voor jou?

Hamilton
Bottas
Vettel
Verstappen
Räikkönen
Ricciardo
Gasly
Leclerc
Ocon
iemand anders, namelijk:

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Fietser

#1
Ik ga voor Verstappen. Kreeg een m.i. terechte straf, maar wist daarna toch in de buurt van Mercedes te blijven, nou ja, bij Bottas in ieder geval. (Zonder die tijdstraf was hij mogelijk voor Bottas geëindigd, maar wellicht had de Fin dan anders geacteerd.) Durfde de tweede stint aan met softs en moest zich daarom wellicht nog enigszins 'inhouden' wat zijn prestatie nog groter maakt. En dan had-ie ook nog eens wat vloerschade, tja.
Natuurlijk was Hamilton ook geweldig, maar voor de aanstaande kampioen was dit met zijn superieure materiaal een makkie.

Robbert65

Hamilton. Soeverein, perfect, foutloos. Kampioenswaardig. 10.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Citaat van: Fietser op 07 oktober 2018 - 10:00:16
Ik ga voor Verstappen. Kreeg een m.i. terechte straf, maar wist daarna toch in de buurt van Mercedes te blijven, nou ja, bij Bottas in ieder geval. (Zonder die tijdstraf was hij mogelijk voor Bottas geëindigd, maar wellicht had de Fin dan anders geacteerd.) Durfde de tweede stint aan met softs en moest zich daarom wellicht nog enigszins 'inhouden' wat zijn prestatie nog groter maakt. En dan had-ie ook nog eens wat vloerschade, tja.
Natuurlijk was Hamilton ook geweldig, maar voor de aanstaande kampioen was dit met zijn superieure materiaal een makkie.

Mee eens. Max deed het met veel kleur en vuur. Ik kan hier van genieten.

Wings

Citaat van: Robbert65 op 07 oktober 2018 - 10:37:41
Hamilton. Soeverein, perfect, foutloos. Kampioenswaardig. 10.

Walk-in-the-park. Ferrari viel gisteren al weg en van Bottas weten we dat hij niet mag aanvallen.

Tuesday

Ricciardo. Mooie, cleane inhaalrace en eindelijk weer eens kort op Max.

gloudiesaurus

Ricciardo, foutloos naar voren gereden.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is