GP JAPAN 2018: Dork of the day

Gestart door Robbert65, 07 oktober 2018 - 09:51:07

« vorige - volgende »

Wie was de prutser van de dag?

Vettel
Verstappen
Magnussen
Stroll
Leclerc
Grosjean
Hartley
Hülkenberg
Räikkönen
Bottas
Iemand anders, namelijk:

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Fietser

Een echte prutser weet ik niet, maar als ik dan toch een keuze moet maken, dan Vettel met die veel te opportunistische move op Verstappen die zijn race verpestte. Maar enigszins begrijpelijk vond ik het ook. Hij was goed gestart en als hij snel langs Verstappen was geglipt dan kon hij zich mogelijk meten met de Mercedessen. Hij had dus grote haast. Helaas zat er (weer eens) te veel onrust in zijn kopje.
Magnussen zou de andere kandidaat kunnen zijn, maar dat heeft ook wel met zijn slechte imago bij verdediging van doen. De Deen heeft al gauw de schijn tegen. Dat 'zwerven' over de baan bij het afstoppen is een heikel punt, maar misschien wilde Leclerc ook iets te veel en te graag.

Robbert65

Ik heb Hartley gekozen. Stond ie eindelijk vóór Gasly, verknalt ie z'n start en rijdt verder geen deuk in een pakje boter. Jammer, maar ik weet niet of het wel zo'n goed idee is om Brandon volgend jaar weer in de STR te laten rijden...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Vettel, die de zoveelste fout maakt door onbeheerste gretigheid. Voor zover er nog enige hoop en minimale kans was het tij te keren, is dat nu definitief gedaan.

Wings

Seb. Te gretig.
Magnussen.

Overigens, zonder de discussie op te willen rakelen, dit is nu precies waarom ik de teamorder van Mercedes zo'n onzin vond. Ferrari zit niet in de flow om Mercedes aan te vallen en dwingt niets af. Dat is dit weekend opnieuw bevestigd.

Tuesday

tja, het is en blijft racen en elk voordeel heeft zn nadeel. Ik zou Max willen zeggen; een onnodige remfout en dan Raikkonen zo de pas afsnijden. Zelf weigert hij doorgaans ruimte te geven, als hij tegen een kopie van zichzelf zou racen was de race binnen een ronde over geweest. Aan de andere kant levert dit m natuurlijk ook veel op.
Ga dan toch maar voor Vettel, ook al vond ik de actie an sich wel ok, de timing en uitkomst was natuurlijk hoogst ongelukkig.

C.G. de Beaufort

De stewards van de FIA.

Groet,

C.G. de Beaufort


gloudiesaurus

Vettel, vergooid hier definitief zijn titelkansen. Wilde veel te snel en te gehaast naar voren. Als hij bij die move op Verstappen wat langer had gewacht was het waarschijnlijk wel gelukt.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Ik kan me prima vinden in Vettel als winnaar van deze poll, maar ik heb op Magnussen gestemd. Zijn verdedigende beweging was veel te laat en het is goed dat hij eindelijk een keer zelf serieus benadeeld is door zijn veel te agressieve rijstijl.

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 07 oktober 2018 - 14:06:39
Vettel, vergooid hier definitief zijn titelkansen. Wilde veel te snel en te gehaast naar voren. Als hij bij die move op Verstappen wat langer had gewacht was het waarschijnlijk wel gelukt.


Dat, plus janken dat Max Verstappen hem 'ruimte' had moeten geven...Serieus? Dit is dezelfde gast die Hamilton flink afpoeierde in Sochi... ::)