GP RUSLAND 2018: Dork of the Day

Gestart door Robbert65, 30 september 2018 - 20:29:43

« vorige - volgende »

De prutser van de dag, zegt u 't maar:

Mercedes
4 (40%)
Lewis
0 (0%)
Bottas
1 (10%)
Vettel
1 (10%)
Ricciardo
1 (10%)
Ericsson
0 (0%)
Toro Rosso
3 (30%)
Gasly
0 (0%)
Honda
0 (0%)
Hartley
0 (0%)
iemand anders, namelijk:
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 10

Robbert65

wat een hoop faalhalzen ineens daar in Sotsji. Maar de grootste faal is wel de wissel van Mercedes vind ik.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Franky R.

Toro Rosso,


Twee auto die op dezelfde wijze uitvallen... :P

Jozef

Citaat van: Franky R. op 30 september 2018 - 21:07:39
Twee auto die op dezelfde wijze uitvallen... :P

Ik geloof er niet in. Volgens mij hadden ze geen zin in deze race, wisten ze dat het toch niks zou worden en hebben ze zich dan maar de moeite bespaard.

Wings


Robbert65

Citaat van: Jozef op 30 september 2018 - 21:36:42
Citaat van: Franky R. op 30 september 2018 - 21:07:39
Twee auto die op dezelfde wijze uitvallen... :P

Ik geloof er niet in. Volgens mij hadden ze geen zin in deze race, wisten ze dat het toch niks zou worden en hebben ze zich dan maar de moeite bespaard.
Waarom zo cynisch? Ben je op reddit wezen rondsneupen? Kom op zeg. Dat soort vergezochte theorieën had ik van jou niet verwacht ;)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jozef

Ik weet dat het een complottheorie is, maar ik geloof het écht niet. Ik kan me niet herinneren dat ze bij Toro Rosso ooit geklaagd hebben over remproblemen (in tegenstelling tot Haas bijvoorbeeld), maar in een race waarin ze oude motoren hebben gemonteerd en bovendien helemaal achteraan moesten starten vanwege de zoveelste penalty, gaan beide coureurs in ronde 1 in de rondte met remproblemen? Terwijl ze ook vrijdag en zaterdag niet het minste probleem hebben gemeld? Ja hoor. Sorry, ik geloof het gewoon niet.

Robbert65

check de onboards even, dan kun je beter zien wat er gebeurt. Gasly vertelt bij Sky met beeld erbij wat er gebeurt, voor mij geen enkele reden om te twijfelen aan zijn verhaal, maar ja, dat ben ik...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Fietser

Ricciardo.
Een echte Dork of the Day is hij natuurlijk niet, maar m.i. toch wel 'verliezer'. Waar zijn teamgenoot in no time naar voren kwam, deed Ricciardo er veel langer over. En om uiteindelijk meer dan 45 seconden op Verstappen toe te geven is wel heel erg pijnlijk. De Aussie lijkt zijn drive kwijt. Mogelijk is hij in gedachten al bij Renault en/of heeft hij zijn hoofd al op het hakblok van Verstappen gelegd.

Jozef

Niet gezien dat ze zijn voorvleugel moesten vervangen bij de eerste pitstop? Dat stuk vleugel dat hij miste, kreeg Gasly trouwens pardoes op zijn vizier.

Matthijs

Inderdaad, vanaf het begin had Ricciardo schade. Helaas kunnen we deze race niet gebruiken als goede graadmeter tussen RIC en VER.

Mickey

Eens. Erg gemakkelijk weer hoe ze daar bij Ziggo in de nabeschouwing lekker aan voorbij gaan.

Sabai

Riccardo staat nu ook op de laatste plaats bij RBR. Dus het verast mij niets. Denk dat Verstappen ook geen data meer deelt waar Riccardo vaak gebruik van maakte om tot een goede afstelling te komen.

Fietser

#12
Citaat van: Jozef op 01 oktober 2018 - 10:24:51
Niet gezien dat ze zijn voorvleugel moesten vervangen bij de eerste pitstop? Dat stuk vleugel dat hij miste, kreeg Gasly trouwens pardoes op zijn vizier.

Jawel. Maar was Ricciardo na zijn neuswissel dan ineens zoveel sneller? Voor die stop bedroeg zijn achterstand pakweg 32 seconden. Bij de finish 45.

Mickey

Het had toen natuurlijk geen enkele zin meer om nog te pushen. Consolideren en thuisbrengen.

Wings

Dan hoef je ook geen vleugel te wisselen.