GP RUSLAND 2018: Driver of the Day

Gestart door Robbert65, 30 september 2018 - 20:26:56

« vorige - volgende »

Wie was vandaag de beste rijder?

Was het Vettel?
Of was het Lewis Hamilton?
Was het Bottas?
Of was het Kimi?
Was het Leclerc?
of misschien de Hulk?
Was het dan kMag?
Of Grosjean?
Wellicht Ericsson?
Of toch Max Verstappen?

Robbert65

21 jaar, op je verjaardag gewoon het hele veld inhalen.  ;D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings


Tuesday


Fietser

Verstappen.
Maar Leclerc was ook buitengewoon sterk. (Hij was de enige die met gelijkwaardig materiaal Magnussen wist te passeren.) Met hem gaat Vettel het nog akelig moeilijk krijgen, misschien wel té moeilijk...

Wings

Eens met de shout-out voor Leclerc. Mooi ook hoe hij de aanval opbouwde.

Robbert65

Citaat van: Fietser op 01 oktober 2018 - 09:57:39
Verstappen.
Maar Leclerc was ook buitengewoon sterk. (Hij was de enige die met gelijkwaardig materiaal Magnussen wist te passeren.) Met hem gaat Vettel het nog akelig moeilijk krijgen, misschien wel té moeilijk...
mjaaaaaa, dat wordt weer een mooi seizoen volgend jaar :D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

robbert

ja idd leclerq, hij zal gewoon beter worden dan vettel

Matthijs

Citaat van: robbert op 02 oktober 2018 - 13:27:53
ja idd leclerq, hij zal gewoon beter worden dan vettel
Waar baseer je dat op?

robbert

Vettel zal onder druk komen te staan van leclerq en zo fouten maken, zoals hij nu dit seizoen doet....

Robbert65

Ik denk dat Leclerq een poosje nodig gaat hebben om helemaal top te worden. Een jaar of twee. Dan heeft Vettel nog even de tijd....
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sabai

Ik denk dat hij gelijk al de snelheid heeft want dat heeft hij nu ook. Vettel gaat het sowieso zwaardere concurrentie krijgen dan nu.

Robbert65

to finish first you first have to finish...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Citaat van: Matthijs op 02 oktober 2018 - 15:01:47
Citaat van: robbert op 02 oktober 2018 - 13:27:53
ja idd leclerq, hij zal gewoon beter worden dan vettel
Waar baseer je dat op?

Gevoel. Dat zie je. Soms laat zich dat niet uitdrukken in statistieken. Leclerc vind ik héél volwassen rijden. Zijn move op Magnussen, de manier waarop hij opbouwt en afhandelt vind ik grotesk. Heeft dezelfde aanvallende stijl als Alonso en Max in het racen, altijd het mes tussen de tanden.

Matthijs

Daar ben ik het mee eens, Leclerc rijdt heel goed. Maar Vettel was in 2007 en 2008 in de STR ook van uitzonderlijke klasse. Die klasse is hij echt niet verloren nu hij af en toe eens rare foutjes maakt. Ik moet eerst maar eens zien hoe Leclerc presteert als hij vooraan tegen de grote jongens rijdt. Dat is Verstappen ook niet altijd goed afgegaan.

Vooralsnog heb ik geen reden om aan te nemen dat Leclerc volgend jaar Vettel verslaat over een heel seizoen. Hij zal hem wel regelmatig het vuur aan de schenen leggen, daar ben ik van overtuigd.

Sabai

Ik vind juist dat Vettel ingeboet heeft op snelheid sinds het hybride tijdperk. Een heethoofd was hij altijd al en komt steeds meer tot uiting de laatste jaren. Voor mij een teken van onmacht en een gebrek om zich aan te passen. Le clerc is de nieuwe toekomst.  Weet je van wie ik eerder verwacht dat hij er niks van gaat maken,Giovinachi die bij Sauber instapt. Die jongen maakt totaal geen indruk op mij.