GP Rusland 2018: cijfer voor de race?

Gestart door gloudiesaurus, 30 september 2018 - 17:52:03

« vorige - volgende »

GP Rusland 2018: cijfer voor de race?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
0 (0%)
7
4 (30.8%)
6
5 (38.5%)
5
0 (0%)
4
2 (15.4%)
3
0 (0%)
2
0 (0%)
1
2 (15.4%)

Totaal aantal stemmen: 13

gloudiesaurus

Ik geef een 6. Actie van Hamilton op Vettel was mooi maar de teamorders van Mercedes haalden de spanning eruit...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Zesje. Nadat Max virtueel op P5 reed was het op het Seb-Lewis moment na, klaar.

Arthur

Een vier! Was al saai maar na die slowdown van Bottas was het wel klaar..... Had al weinig hoop op dit geverfde circuit!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 30 september 2018 - 17:52:03
Ik geef een 6. Actie van Hamilton op Vettel was mooi maar de teamorders van Mercedes haalden de spanning eruit...


De teamorders was totaal onnodig omdat HAM een flinke voorsprong heeft op VET, MAAR Bottas had gewoon moeten zorgen dat ie zelf genoeg punten had om redelijkerwijs nog kampioen te kunnen worden. Dan had Mercedes ook geen reden teamorders uit te vaardigen.

Wings

Zes. Leuk begin, de race ging na de teamorder als een nachtkaars uit.

Wings

Citaat van: Franky R. op 30 september 2018 - 21:05:18
Citaat van: gloudiesaurus op 30 september 2018 - 17:52:03
Ik geef een 6. Actie van Hamilton op Vettel was mooi maar de teamorders van Mercedes haalden de spanning eruit...


De teamorders was totaal onnodig omdat HAM een flinke voorsprong heeft op VET, MAAR Bottas had gewoon moeten zorgen dat ie zelf genoeg punten had om redelijkerwijs nog kampioen te kunnen worden. Dan had Mercedes ook geen reden teamorders uit te vaardigen.

Bottas heeft ook wat tegenslag gehad om te verwerken. Ik ben geen Bottas-fan maar dit verdient hij niet.

Mickey


Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Arthur

Schande gewoon! Vergelijkbaar MSC - BAR. En dan hoor je Mol niet?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tuesday

k geef niet vaak onvoldoende's maar t is lang geleden dat ik zo ongeinteresseerd naar een race heb zitten kijken. Max deed me verbazen, maar verder deed het allemaal weinig toe.

Fietser

Een zeven.
Heb niet zo'n moeite met de teamorders, die ik bovendien best begrijpelijk vind. Daarnaast heb ik me vermaakt aan allerlei andere zaken. Bijv. hoe ze de zaken bij India aanpakten, hoe Magnussen zich weer eens ouderwets verdedigde, hoe Hamilton zich gefrustreerd afvroeg hoe het kwam dat Vettel ineens voor hem reed, hoe hij later twijfelde of hij Verstappen nou wel of niet aan moest vallen (1 poging, met alle risico's van dien) en ten slotte aan het ongemakkelijke toneelspel van alle betrokkenen bij Mercedes. Nogmaals: heb me in brede zin best geamuseerd.

Bob Bondurant

Hoe schrijf je ToTo Wolff?  Met drie nullen.

Wings

Citaat van: Fietser op 01 oktober 2018 - 10:10:35
Een zeven.
Heb niet zo'n moeite met de teamorders, die ik bovendien best begrijpelijk vind. Daarnaast heb ik me vermaakt aan allerlei andere zaken. Bijv. hoe ze de zaken bij India aanpakten, hoe Magnussen zich weer eens ouderwets verdedigde, hoe Hamilton zich gefrustreerd afvroeg hoe het kwam dat Vettel ineens voor hem reed, hoe hij later twijfelde of hij Verstappen nou wel of niet aan moest vallen (1 poging, met alle risico's van dien) en ten slotte aan het ongemakkelijke toneelspel van alle betrokkenen bij Mercedes. Nogmaals: heb me in brede zin best geamuseerd.

Amusant was het zeker. Van het zinloze besluit tot aan de poppenkast op het podium, vergelijkbaar met Oostenrijk 2002.

robbert

een onvoldoende. Weer een dominante overwinning van mercedes. Kampioenschap is niet meer spannend. Op naar volgend jaar