GP SINGAPORE 2018: Dork of the Day

Gestart door Robbert65, 17 september 2018 - 21:44:11

« vorige - volgende »

Wie was de prutser van de dag in Singapore?

Vettel
Peréz
Team Ferrari
Strateeg Ferrari
Bottas
the usual suspects
Vettel
Peréz
Grosjean
Heel iemand anders, namelijk

Robbert65

Wie was de gebeten hond zondag in Singapore? Wie had met pek en veren de stad moeten worden uitgezet? Welke coureur had het schaamrood op de kaken gehandslapt moeten worden?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Makkie, Perez voor zijn actie op Sirotkin.

Eervolle vermelding voor de mensen aan de pitwall van Force India en Ferrari.

Tuesday

Vettel. Als je 2x in de lijst staat, dan moet je wel iets heel verkeerds hebben gedaan. Daar veranderd zelfs die mooie inhaalactie op Max niks aan.
Of toch maar Perez?

Sabai

Perez die een schorsing zou moeten krijgen.

Fietser

Citaat van: Matthijs op 17 september 2018 - 21:50:36
Makkie, Perez voor zijn actie op Sirotkin.

Eervolle vermelding voor de mensen aan de pitwall van Force India en Ferrari.

Idem

robbert

team ferrari, zoals meestal, de tactische blunders

Arthur

Ik ga voor Perez. Alleen zit ik in dubio welke Perez ik moet kiezen....  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

robbert

oeps vergeten. Bedankt om mij eraan te herinneren

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Mag ik ook een nominatie doen voor Robbert65 als 'dork of the day' voor 2x Vettel, 2x Pérez en 2x Ferrari in de poll...

;) ;) ;)

Robbert65

Citaat van: Matthijs op 19 september 2018 - 09:46:46
Mag ik ook een nominatie doen voor Robbert65 als 'dork of the day' voor 2x Vettel, 2x Pérez en 2x Ferrari in de poll...

;) ;) ;)
In eerste instantie stonden deze twee er ieder 5x in. Ik kon zelf overigens niet kiezen. Ik heb toch maar wat variatie toegepast om de indruk van vooringenomenheid en beïnvloeding van de kiezer weg te nemen. :D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jozef

Grosjean verdient overigens nog wel een eervolle vermelding, tjonge jonge.

Hij staat nu trouwens op 9 strafpunten en hij moet nog 4 GP's doorstaan voordat er daar één van komt te vervallen. Dus als hij voor die tijd nog een keer over de schreef gaat en 3 punten krijgt, dan krijgt hij een schorsing.

Robbert65

Citaat van: Jozef op 19 september 2018 - 11:13:41
Grosjean verdient overigens nog wel een eervolle vermelding, tjonge jonge.

Hij staat nu trouwens op 9 strafpunten en hij moet nog 4 GP's doorstaan voordat er daar één van komt te vervallen. Dus als hij voor die tijd nog een keer over de schreef gaat en 3 punten krijgt, dan krijgt hij een schorsing.

Grosjean staat er dan ook gewoon tussen ;)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Ferrari. Miskleun van een strategie.