GP SINGAPORE 2018: Cijfer voor de race

Gestart door Robbert65, 17 september 2018 - 21:38:33

« vorige - volgende »

Welk cijfer geef je voor de race in Singapore?

10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Robbert65

Welk cijfer geef je voor de race op Singapore?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Ik vond eigenlijk dat er best wel wat interessante dingen gebeurden. Maar omdat deze race een half uur langer duurt dan de gemiddelde andere race waren er ook perioden waar niks gebeurde. Een 6,5 afgerond naar 6.

Robbert65

onderhoudende zondagmiddag gehad. Die strategische blunder van Ferrari. Die strategische meesterzet met Verstappen van RBR. Die meesterlijke Hamilton. Die idioten achterin, Peréz, Grosjean. Die gigaverschillen tussen de eerste en tweede rijders bij RBR en MERC. Magnussen snelste ronde. Alonso gewoon supergoed. Sainz verschalkt Hulk tijdens de race. 7
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jozef

Naar deze race kijken was een enorme tijdverspilling, ik geef een 3. Heb me zelden zo verveeld tijdens een race.

Robbert65

Jozef. Koop dat appje van F1.com nou. dan volg je de race op alle niveau's en in detail. en je hebt behoorlijk commentaar erbij als je wilt. Beeld erbij van Ziggo of wie ook en je hebt altijd een topzondag. ;)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Citaat van: Jozef op 17 september 2018 - 23:14:13
Naar deze race kijken was een enorme tijdverspilling, ik geef een 3. Heb me zelden zo verveeld tijdens een race.

Zwaar overdreven imo. Er gebeurde bijna voortdurend wel iets op de baan. En misschien viel het niet op, maar er werd hier zelfs ingehaald.

Fietser

Een zes. Vrij vlakke race. Daarnaast ben ik geen fan van racen in het donker, met of zonder vuurwerk.

Jozef

Citaat van: Mickey op 18 september 2018 - 06:49:55
Citaat van: Jozef op 17 september 2018 - 23:14:13
Naar deze race kijken was een enorme tijdverspilling, ik geef een 3. Heb me zelden zo verveeld tijdens een race.

Zwaar overdreven imo. Er gebeurde bijna voortdurend wel iets op de baan. En misschien viel het niet op, maar er werd hier zelfs ingehaald.

In de top 6 is er geen seconde strijd geweest, behalve Vettel die Verstappen inhaalde in ronde 1. Dat is toch wat ik in de eerste plaats wil zien.

Arthur

Ik ook maar een 6-je hoor. Na de 1e bocht ging het snel bergafwaarts qua amusement. Zeker toen er ook geen 2e SC meer kwam. Aan de top weinig tot geen spanning, achter/midden wat schermutselingen. Vond het te lang gaan duren en dat is geen goed teken...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel