GP HONGARIJE: Cijfer voor de race

Gestart door Robbert65, 29 juli 2018 - 21:19:06

« vorige - volgende »

Welk cijfer geef je voor de race in Boedapest?

10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Robbert65

Ik moest tegen de slaap vechten na drie kwartier. Een doodsaaie optocht met op het eind even een oplevinkje. mwah...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Een 5. Dankzij de laatste tien minuten.

Tuesday

ik vond het eerste gedeelte best interessant, de inhaalrace van Ricciardo was echt mooi om te zien en strategisch gezien was er best een mooi gevecht tussen Vettel en Hamilton. Maar na de pitstop was dat eigenlijk ook wel over, maar het was mogelijk geweest dat Vettel aan de staart van Hamilton zou komen ipv Bottas. Ooit gaat het weer eens Ferrari's kant opvallen (de kleine dingen bedoel ik dan, niet zoals in Oostenrijk)
Een 7!

Arthur

Een 3 [op zich een slechte race zoals te verwachten als het daar droog is]. 1e helft race gezien, daarna doorspoelen, wat een baggerrace. Gelukkig nu zomerstop en zelf op vakantie. Daarna weer fris 2e helft seizoen beginnen. Deze race nu al vergeten, amusementswaarde....!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jozef

Nou nou, het kan niet altijd de hoofdprijs zijn! Mooie strijd om plaatsen 2-4, Ricciardo die voor beweging in het veld zorgt, McLarens in de punten (totdat er eentje niet meer in de punten zat). Historisch was deze race niet, maar voor mij gewoon een zesje.

Fietser

Een zes en een half, best aardig. Maar misschien kwam het door de witte wijn.

Mickey

Alcohol maakt alles mooier, Fietser. :)

Wings

7. Prima race. Saai begin maar langzaam werd de spanning opgebouwd tot een climax. En wat voor één.

FolkertE

Dikke 7, zelfs met Max na 5 ronde al langs de kant vond ik de race best prima. Ricciardo deed het goed, Max had weer eens mooie start. Bottas dienleuk aan het bumperen was, Hamilton die won. Mooie race.

7

BMW.WilliamsF1

Een 6, kon op de tribune mijn ogen amper open houden. Alleen het einde was ff leuk :)

Wings

Citaat van: FolkertE op 30 juli 2018 - 19:56:38
Dikke 7, zelfs met Max na 5 ronde al langs de kant vond ik de race best prima. Ricciardo deed het goed, Max had weer eens mooie start. Bottas dienleuk aan het bumperen was, Hamilton die won. Mooie race.

7

Voor dat laatste heb ik een half punt lager gegeven. ;)