F1|2018|GP Hungaroring|Budapest

Gestart door Wings, 24 juli 2018 - 17:43:36

« vorige - volgende »

Tuesday

wat moet Red Bull ongelofelijk blij zijn dat ze bij Honda terecht kunnen.

Mickey

Citaat van: Tuesday op 29 juli 2018 - 15:21:31
gelopen koers, Mercedes blijft op P1 en 2, Vettel is met zn gele banden geen gevaar voor een undercut, dus Mercedes kan gewoon cruisen naar de overwinning.

Ook mijn indruk. Maar die achterbanden van Hamilton worden snel opgevreten lijkt het.

Mickey

Dus wie weet wordt hij in een tweestopper gedwongen.

Tuesday

die Bottas is echt goud waard voor Mercedes, een betere 2e coureur bestaat er niet.

Sabai

Citaat van: Tuesday op 29 juli 2018 - 16:18:41
die Bottas is echt goud waard voor Mercedes, een betere 2e coureur bestaat er niet.

De nieuwe Massa / Barichello  :P

Mickey

Wat een verschrikkelijke optocht weer zeg. Doe m'n best om te blijven kijken.

Tuesday

Citaat van: Sabai op 29 juli 2018 - 16:32:22
Citaat van: Tuesday op 29 juli 2018 - 16:18:41
die Bottas is echt goud waard voor Mercedes, een betere 2e coureur bestaat er niet.

De nieuwe Massa / Barichello  :P
misschien, maar knap hoe hij beide Ferrari's vandaag kan coveren. Met een normale stop was Vettel er voor gekomen, maar t is toch Bottas die met een paar snelste racerondes een pitstop van Vettel afdwingt. Ferrari heeft enorme stappen gemaakt, maar strategisch zijn ze zo makkelijk te kloppen.

Tuesday

#37
Citaat van: Tuesday op 29 juli 2018 - 16:18:41
die Bottas is echt goud waard voor Mercedes, een betere 2e coureur bestaat er niet.
wat een amateur zeg ;)
grappig dat Mercedes Ferrari beschuldigd van opzettelijke aanrijdingen, Bottas lijkt echt maar met een reden rond te rijden; de concurrentie dwarszitten

Sabai


Sabai

Ben blij dat vettel 2e word. Strakke race van ricciardo

Tuesday

Citaat van: Sabai op 29 juli 2018 - 16:49:03
Ben blij dat vettel 2e word
na gisteren wel, maar dit is wel weer een gemiste kans. Hij was op oude softs net zo snel als Hamilton op nieuwe. Had meer ingezeten, maar misschien gaat het ooit nog meezitten. Mercedes heeft misschien de grootste mechanische pech gehad, maar bij Ferrari wil het door allerlei kleine dingetjes maar niet gaan lopen. Ach ja, met het oude puntensysteem nog geen 10 punten achterstand, 24 punten lijkt veel, maar in feite begint het kampioenschap nu pas.

Tuesday

mijn banaan van de race gaat iig naar Ferrari die Vettel eerst 5 auto's op een ronde laat zetten en hem vervolgens binnenhaalt. Vorige week lieten ze Raikkonen Vettel al 15 ronden ophouden met een achterlijke strategie en eerder dit seizoen ging er natuurlijk ook al het één en ander mis. Verder doen ze het overigens beter dan we ooit hadden kunnen dromen.

Jozef

Tja, Bottas, wat moet je daarvan zeggen. :-X

Ik denk niet dat hij opzettelijk tegen Vettel aanrijdt, maar ik denk ook niet dat hij het heel erg vond... Vettel had, met het oog op zijn kampioenschap, misschien beter ook net wat meer ruimte gegeven. Bottas was er toch niet meer langs gekomen.

En dan zo je positie verdedigen tegen Ricciardo, terwijl je weet dat je met een half voorvleugel toch veel minder hard kunt remmen dan de ander... dom.

Maar de pechvogel van de dag was wel Vandoorne. Rijdt hij nog eens een puike race, de hele tijd gewoon netjes in het spoor van Alonso, en dan gebeurt zoiets. Tja. :( Tekenend voor zijn carrière tot nog toe.

Wings

Agree. Bottas had zijn verlies moeten nemen (x2). En Vandoorne vond ik wel zuur. Reed misschien wel de beste race van het seizoen. Punten als kroon op het werken had niet misstaan. 

Tuesday

Citaat van: Jozef op 29 juli 2018 - 17:12:59
Tja, Bottas, wat moet je daarvan zeggen. :-X

Ik denk niet dat hij opzettelijk tegen Vettel aanrijdt, maar ik denk ook niet dat hij het heel erg vond... Vettel had, met het oog op zijn kampioenschap, misschien beter ook net wat meer ruimte gegeven. Bottas was er toch niet meer langs gekomen.
vanuit Mercedes oogpunt vond ik Bottas een held in het eerste deel van de race, maar daarna maakte hij er echt een potje van. Opzet geloof ik niet in, gewoon een onhandige coureur die zn team wil overtuigen.