GP DUITSLAND: Dork of the Day

Gestart door Robbert65, 23 juli 2018 - 09:56:25

« vorige - volgende »

Wie was de prutser van de dag op Hockenheim?

Leclerq wegens dweilerig rijden
Stroll,  want iedereen zegt het
Vandoorne, wegens uitvallen en toch weer niet
Verstappen, wegens intermediate en toch maar niet
Vettel, wegens boem is huilie huilie

Wings

Citaat van: Robbert65 op 24 juli 2018 - 10:59:09
Ik herinner me dat helemaal niet :S Was het Sutil of Albers?

Markus Winkelhock. De enige race die hij reed. Maar het zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen. Teams als Spyker hadden dat nodig om zich in de kijker te rijden en sponsoren te pleasen, Red Bull wil gewoon winnen. Dit soort fouten helpen dan niet. Aan de andere kant moeten we niet zeuren want doorgaans is Red Bull strategisch juist sterk. Maar wat heb ik hen vervloekt zondag! Zonder de wissel had Max voor Lewis gereden na de neutralisatie.

FolkertE

Citaat van: Wings op 24 juli 2018 - 17:16:34
Citaat van: Robbert65 op 24 juli 2018 - 10:59:09
Ik herinner me dat helemaal niet :S Was het Sutil of Albers?

Markus Winkelhock. De enige race die hij reed. Maar het zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen. Teams als Spyker hadden dat nodig om zich in de kijker te rijden en sponsoren te pleasen, Red Bull wil gewoon winnen. Dit soort fouten helpen dan niet. Aan de andere kant moeten we niet zeuren want doorgaans is Red Bull strategisch juist sterk. Maar wat heb ik hen vervloekt zondag! Zonder de wissel had Max voor Lewis gereden na de neutralisatie.
ik denk dat RBR nu wel in een situatie zit dat ze alles kunnen proberen om in de kijker te komen. Winnen zat er niet in en verliezen ook niet. 4de was denk ik het maximale. Kimi en Bottas hadden Max wel gepakt denk ik.

Als je ziet hoe hard het direct na de race naar beneden kwam is de gok van Rbr niet zo heel gek.

Robbert65

Citaat van: Wings op 24 juli 2018 - 17:16:34
Citaat van: Robbert65 op 24 juli 2018 - 10:59:09
Ik herinner me dat helemaal niet :S Was het Sutil of Albers?

Markus Winkelhock. De enige race die hij reed. Maar het zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen. Teams als Spyker hadden dat nodig om zich in de kijker te rijden en sponsoren te pleasen, Red Bull wil gewoon winnen. Dit soort fouten helpen dan niet. Aan de andere kant moeten we niet zeuren want doorgaans is Red Bull strategisch juist sterk. Maar wat heb ik hen vervloekt zondag! Zonder de wissel had Max voor Lewis gereden na de neutralisatie.
Ja, ik heb ook staan stampvoeten. Maar goed, als je achteraf luistert naar de motivatie van Verstappen en Horner dan snap ik de keuze die gemaakt is wel... Ik bedoel, ik snap de gedachte erachter.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel