GP DUITSLAND: Driver of the Day

Gestart door Robbert65, 22 juli 2018 - 19:42:58

« vorige - volgende »

Wie deed het het beste vanmiddag op Hockenheim?

Lewis Hamilton
Valtteri Bottas
Kimi Räikkönen
Max Verstappen
Nico Hülkenberg
Iemand anders,  namelijk:

Robbert65

Voor mij was de rijder van de dag Lewis. Fantastisch, consistent gereden en een beetje geluk, maar dat dwing je af natuurlijk ;-)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

FolkertE

Lewis. Beetje geluk zoals Robbert zegt, maar niks fout gedaan. Teamorder was misschien niet eens nodig geweest.

Wings

Nico. Steady gereden. Uit de problemen gebleven, de auto op de baan gehouden, geen fouten gemaakt. Meer dan dit zat er niet in.

Van Wijk

Hamilton, niet mijn lievelings coureur, maar toch, puik gereden.
Petje af voor Kimi trouwens, je zal zo een wingman hebben, chapeau.

Wings

Hij kreeg ook veel cadeau. Red Bull blundert, Seb crasht, Bottas mag niet aanvallen, de wedstrijdleiding laat hem leven.

Tuesday

dan moet ik toch maar voor Hamilton gaan. Wonderbaarlijk hoe het allemaal zijn kant opviel, maar je moet het toch nog maar wel ff doen.

Jozef

Ook Hamilton. Toen de regen aanzette was hij gewoon 2-3 seconden per ronde sneller dan de heren voor hem. Het zal geholpen hebben dat hij op zachtere banden reed, maar dat lijkt me echt niet de volledige verklaring.

Tuesday

Citaat van: Jozef op 23 juli 2018 - 21:06:20
Ook Hamilton. Toen de regen aanzette was hij gewoon 2-3 seconden per ronde sneller dan de heren voor hem. Het zal geholpen hebben dat hij op zachtere banden reed, maar dat lijkt me echt niet de volledige verklaring.
nieuwe ultrasofts tegenover veel oudere softs. Als het ergens een verschil maakt is het wel bij dit soort condities.