GP GROOT BRITTANNIË: Dork of the Day

Gestart door Robbert65, 08 juli 2018 - 20:12:07

« vorige - volgende »

Wie was de prutser van de dag op Silverstone?

Räikkönen, wegens Hamilton van de baan tikken.
0 (0%)
Hamilton, wegens leip gedrag na afloop.
4 (50%)
Bottas, wegens gebrek aan volharding in de laatste 5 ronden.
2 (25%)
Verstappen, wegens....
0 (0%)
Ericsson, wegens crash (driver error?)
0 (0%)
Een ander, namelijk:
2 (25%)

Totaal aantal stemmen: 8

Robbert65

Ik heb eigenlijk geen echte Dork vanGrosjean ging niet helemaal verijuit bij de zijne, maar goed... ik weet t ff niet helemaal zeker. Misschien later...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sabai

Sainz . Hij had meer ruimte kunnen geven  net als Verstappen en raikonen het deden.

Wings

Lewis. Ferrari betichten van bewust aanrijdingen veroorzaken vind ik sportmanonwaardig.

Fietser

Dan ga ik toch voor het Mercedesteam. Waar de andere toppers banden wisselden tijdens de SC bleven beide Zilveren Pijlen buiten. Nu ken ik op dit moment natuurlijk niet alle ins & outs, maar het lijkt mij dat Hamilton op vers rubber hier een grote kans had Vettel te verslaan.
(Misschien was dat ook de reden dat de Brit zo kinderlijk bozig deed na afloop.)

Sabai

Hamilton leek geen last van zijn banden te hebben.+zijn achterstand was te groot. Nu kwam hij ook gelijk voor Verstappen. En Bottas had het gewoon beter moeten doen. Dit was zijn kans anders was het ook geen overwinning geworden.

Arthur

Ik ga voor Bottas, toont aan dat hij gewoon niet thuis hoort in de beste auto [alhoewel je daar inmiddels vraagtekens bij kunt stellen] maar heb getwijfeld over Hamilton, triest dat gezeur over schade aan de auto, ik denk dat het niet meer is dan indekken voor het geval dat je niet op een respectabele plaatst eindigt. Sportman onwaardig. Die trekjes krijgt hij steeds meer [zie een gelijkenis met Neymar!]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

robbert

zo zie je maar, dat iedereen klaagt als het niet goed gaat. Als je gewoon bent van dominant te zijn, en plots gaat het minder, dan klagen de piloten. Vettel is zo, Alonso is zo en hamilton is ook zo. Verstappen zou ook klagen moest hij gewoon zijn van te winnen

Wings

Citaat van: Fietser op 08 juli 2018 - 22:12:15
Dan ga ik toch voor het Mercedesteam. Waar de andere toppers banden wisselden tijdens de SC bleven beide Zilveren Pijlen buiten. Nu ken ik op dit moment natuurlijk niet alle ins & outs, maar het lijkt mij dat Hamilton op vers rubber hier een grote kans had Vettel te verslaan.
(Misschien was dat ook de reden dat de Brit zo kinderlijk bozig deed na afloop.)

De strategie heeft Hamilton juist plekken opgeleverd. Daarnaast had Mercedes geen verse softs meer.