GP Groot Brittannië: Cijfer voor de Wedstrijd

Gestart door Robbert65, 08 juli 2018 - 20:08:07

« vorige - volgende »

Welk cijfer geven we voor de GP op Silverstone?

10
2 (16.7%)
9
3 (25%)
8
6 (50%)
7
1 (8.3%)
6
0 (0%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)
2
0 (0%)
1
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 12

Robbert65

Voor mij een 7 9. Leuk, veel spektakel en de tijd vloog om.

edit: cijfer aangepast. nog eens gekeken naar eerdere waarderingen, een 7 was te laag, het is een 9 geworden ;)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Wat moet gebeuren om bij jou een 8, 9 of 10 los te peuteren?
Van start tot finish was de race ongekend spannend. Overal werd gevochten voor positie.
De slotfase was een ongekend spektakelstuk met rechtstreekse duels voor de overwinning, podiumposities en het wereldkampioenschap door 6 rijders en 3 teams. Mooier wordt het écht niet.

Wings

Ik ga voor een 9. De 10 reserveer ik voor een rechtstreeks duel tussen Seb en Lewis. Dat is het enige wat ontbrak.

Tuesday

dan ga ik voor een 8. Het was zeker een enerverende race, maar met een toprijder die van achteren moet komen en met name een onnodige SC vond ik het toch iets teveel kunstmatige spanning (of hoe je het ook wilt noemen). Qua echte strijd was het duel tussen Verstappen en Kimi eigenlijk nog het leukst. Verstappen natuurlijk behoorlijk in het nadeel met zn auto en Kimi die zich weer net te makkelijk het kaas van het brood laat eten, dat blijft toch een leuke combinatie.

BMW.WilliamsF1


Van Wijk

Sorry jongens, ik wou eerst de race eerst eens op mijn gemak herbekijken en dan mijn score geven.
Echter we we zijn nu bijna vijf uur na de race, en heb constant back flashes over de mooiste acties, dramatiek etc,etc. hoeveel mooier kan F1 racen worden? Een 10 dus.

Fietser

Dikke 7,5. Afgerond een 8. Veel spektakel, ofschoon dat wel wat kunstmatig was (zoals Tuesday ook benoemde). Maar goed, dat hoort soms bij racen en het bracht in ieder geval ongekende spanning tot het eind. Mijn kleine persoonlijke frustratie op Silverstone was het tenenkrommende verschil in topsnelheid tussen de Mercedessen en Ferrari's met de rest van het veld. Zelden in deze mate gezien.

Arthur

Ik doe een dikke VETTE 10 hoor! Lang geleden dat ik zo fanatiek zat te genieten tijdens een race [heel de race] ondanks het feit dat Verstappen uitviel [uiteindelijk]. Dit willen we zien, ongeacht wie er wint. Als neutrale toeschouwer was dit er een hoor! Reclame voor de sport? YESS, YESS, YESS!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

robbert

en ook dankzij raikkonen die hamilton van de baan duwt, anders gingen we niet zoveel inhaalacties gezien hebben

Wings

Die inhaalacties waren niet spectaculair. Het gevecht op het einde -met Seb in de hoofdrol- wel.