F1 Podcasts

Gestart door vandeB, 06 oktober 2016 - 11:12:12

« vorige - volgende »

vandeB

Beste forumleden,

Dit is mijn eerste post en ik zal meteen een bijdrage proberen te leveren.
Ik volg Formule 1 via allerlei kanalen, waaronder ook enkele podcasts. Hieronder zal ik ze opsommen, maar mijn vraag is of iemand verder ook nog interessante podcast kent?


  • Chequered Flag: Podcast van de BBC. Zij komen vaak al dezelfde dag na een grand prix met een verslag, opinies en interviews met coureurs.
  • Formula 1 Blog: Deze Amerikaanse podcast verschijnt wekelijks en komt vaak de volgende dag na een grand prix met een uitgebreide samenvatting van de race met inzichtelijke opinies. Voor iedere grand prix komen ze met een uitgebreide beschrijving van het circuit. De maker van deze podcast schrijft op zijn website ook nog goede editorials.
  • 3 legs 4 wheels: Podcast van 4 vrienden vanaf 'The Isle of Man', opinies met humor.
  • F1 and done: Amerikaanse podcast van 3 vrienden. Chit-chat, opinies met humor.

Veel plezier ermee ... of niet. Ik ben benieuwd of nog meer mensen F1 podcasts volgen en of er nog meer te vinden is wat dit betreft.


Robbert65

Beste VandeB,

Hartelijk welkom op de Pits! Leuk dat je meteen met zo'n topic aankomt, ik ga er zeker eens naar luisteren!

Misschien wil je je hier even voorstellen:  http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,12133.0.html ?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jozef

Het zou wel handig zijn als je ook links plaatst naar de podcasts die je noemt, dan hoeven we zelf niet te zoeken. ;)

Ik luister zelf alleen in de winter soms naar podcasts, omdat je dan soms hoort van mensen als Craig Scarborough die bij de wintertests aanwezig zijn en die interessante (technische) dingen vertellen die de geschreven media niet halen.

Naar de mening van een andere fan over de F1 hoef ik echt niet te luisteren, dan is mijn eigen mening net zo waardevol (en erover discussiëren op dit forum is veel interessanter dan eenzijdig horen wat een andere fan vindt). Maar die eerste twee uit je lijst vind ik wel interessant klinken!

gloudiesaurus

Ik luister er ook alleen naar als er wintertests zijn. Verder eigenlijk niet.

Welkom op het forum!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

vandeB

Bedankt voor het welkom allemaal.
Ik luister altijd even naar deze podcasts tijdens de pauzes op mijn werk. Ik ga altijd even een rondje lopen, want anders zit ik de hele dag op mijn gat en naar zo'n beeldscherm te staren. Sommige uitzendingen zijn vermakelijk, anderen inzichtelijk. Het is tijdverdrijf.

Citaat van: Jozef op 06 oktober 2016 - 16:04:04
Het zou wel handig zijn als je ook links plaatst naar de podcasts die je noemt, dan hoeven we zelf niet te zoeken. ;)

Sorry, ik heb zo 1, 2, 3 geen links. Ik heb zo'n handige podcast app die niets anders laat zien dan een naam en icoon. Even zoeken op de titels. Makkie.

Jehoentelaar

En hoe heet die handige podcast app?

vandeB

Citaat van: Jehoentelaar op 13 oktober 2016 - 15:51:34
En hoe heet die handige podcast app?

Podkicker, maar wat dat betreft is er van alles te vinden in de play store of in de soortgelijke dienst van apple.

Jozef

F1.com is gestart met een podcast, 'Beyond The Grid'. Een uur lang één op één praten met een coureur. Lewis Hamilton en Robert Kubica zijn al aan de beurt geweest, ik vond het allebei interessante gesprekken voornamelijk die tweede!

https://audioboom.com/posts/6927313-robert-kubica-i-wanted-to-improve-as-a-driver-but-i-paid-too-high-a-price