Gok de Pole [10] Grand Prix van Engeland - Silverstone

Gestart door BMW.WilliamsF1, 03 juli 2018 - 17:11:23

« vorige - volgende »

FolkertE

Citaat van: Robbert65 op 04 juli 2018 - 21:11:45
Vandaag regende het op Wimledon, volkomen onvoorspeld en onverwacht. Het weer kan ons op zaterdag nog wel eens parten spelen. En op zondag ook.
laten we het hopen. Het is alweer veel te lang geleden dat Max heeft gewonnen.


BMW.WilliamsF1


Charrel


BMW.WilliamsF1


BMW.WilliamsF1

Ze gaan al iets sneller dan ik had verwacht. Kan weleens een 1:24 worden.

Matthijs

Ik ben denk ik juist iets te laag zit met mijn gok, maar ik heb me onder druk van Tuesday laten verleiden mijn gok níet aan te passen  :D

JS JTD

Ongeveer 1.6 sec verschil met vorig jaar in de eerste training... Nice!  8)

Charrel

Citaat van: JS JTD op 06 juli 2018 - 13:55:00
Ongeveer 1.6 sec verschil met vorig jaar in de eerste training... Nice!  8)

Maar toen kwalificeerde ze uiteindelijk met een type band zachter toch t.o.v. dit weekend?

Matthijs

Citaat van: Charrel op 06 juli 2018 - 14:22:57
Citaat van: JS JTD op 06 juli 2018 - 13:55:00
Ongeveer 1.6 sec verschil met vorig jaar in de eerste training... Nice!  8)

Maar toen kwalificeerde ze uiteindelijk met een type band zachter toch t.o.v. dit weekend?
Klopt, maar ze hebben het circuit een nieuwe laag asfalt gegeven wat de rondetijden omlaag brengt. Wist je dat niet?  ;)
Ik denk trouwens dat je aardig bij de goede tijd zit met jouw gok.

Mickey

Citaat van: JS JTD op 06 juli 2018 - 13:55:00
Ongeveer 1.6 sec verschil met vorig jaar in de eerste training... Nice!  8)

Nog niks kunnen zien, maar dan zit ik spot on.  8)

Charrel

Citaat van: Matthijs op 06 juli 2018 - 14:32:37
Citaat van: Charrel op 06 juli 2018 - 14:22:57
Citaat van: JS JTD op 06 juli 2018 - 13:55:00
Ongeveer 1.6 sec verschil met vorig jaar in de eerste training... Nice!  8)

Maar toen kwalificeerde ze uiteindelijk met een type band zachter toch t.o.v. dit weekend?
Klopt, maar ze hebben het circuit een nieuwe laag asfalt gegeven wat de rondetijden omlaag brengt. Wist je dat niet?  ;)
Ik denk trouwens dat je aardig bij de goede tijd zit met jouw gok.

Ahh, nee sorry maat.. Vorig jaar had ik wel tijd om lekker uit te pluizen, dit jaar flink drukker. Ben zelf ook vaker bij de races aanwezig, dus als ik top 10 haal ben ik al blij met mijn mate van focus  :D

Tuesday

Citaat van: Matthijs op 06 juli 2018 - 13:32:10
Ik ben denk ik juist iets te laag zit met mijn gok, maar ik heb me onder druk van Tuesday laten verleiden mijn gok níet aan te passen  :D
en ik ben vanwege jouw tijd toch maar ff verder gaan kijken en kwam er toen  achter dat er een nieuwe asfaltlaag was gelegd  die een seconde tijdwinst moest gaan geven.. tot nu toe lijkt dat toch een beetje tegen te vallen..

Matthijs

Citaat van: Tuesday op 06 juli 2018 - 16:21:14
Citaat van: Matthijs op 06 juli 2018 - 13:32:10
Ik ben denk ik juist iets te laag zit met mijn gok, maar ik heb me onder druk van Tuesday laten verleiden mijn gok níet aan te passen  :D
en ik ben vanwege jouw tijd toch maar ff verder gaan kijken en kwam er toen  achter dat er een nieuwe asfaltlaag was gelegd  die een seconde tijdwinst moest gaan geven.. tot nu toe lijkt dat toch een beetje tegen te vallen..
Het lijkt erop dat diegenen die zich er niet in hebben verdiept, het beste gaan scoren. Toch Charrel?   ;)

FolkertE

Ha, dat heb ik dus ook niet gedaan. Ik ging uit van 1,5 seconde tijdwinst en dat heb ik beetje toegepast. Maar ze moeten nu nog 2 seconden vinden.