GP OOSTENRIJK: Dork of the Day

Gestart door Robbert65, 02 juli 2018 - 16:04:17

« vorige - volgende »

Wie was de prutser van de dag gisteren?

Vettel, wegens drie plekken straf?
0 (0%)
Hamilton, wegens piepen en zagen over de boardradio?
2 (28.6%)
Team Mercedes, wegens strategisch prustwerk?
5 (71.4%)
Pirelli, wegens bandengedoe?
0 (0%)
Iemand anders, namelijk:
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 7

Robbert65

Toch maar de strategen van Mercedes....
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tuesday

Pirelli dan misschien; niet vanwege gisteren, de banden maakten de race juist interessant, maar een dergelijke race hebben ze ons misschien wel onthouden door naar Mercedes te luisteren en in Barcelona en Paul Ricard een aangepaste band mee te nemen.

Sabai

Hamilton en Mercedes.  En de banden gewoon zo laten levert  tenminste actie op de baan op.

Wings

Vandoorne. Rijdt zijn vleugel stuk en kan vervolgens geen vuist meer maken terwijl zijn teamgenoot punten pakt.

Arthur

Ik zeg hier ook Mercedes, wat een miskleun. Maar ook Hamilton. Het valt gewoon op dat als hij niet op P1 rijdt [maar ergens 4/5] de frustratie de overhand neemt van zijn kunnen en hij meer bezig is met klagen dan doen waar hij goed in is; racen! Maar je ziet het meer bij coureurs die gewend zijn om P1 te rijden zonder gevechten, ze zijn het niet meer gewend [zie ook Vettel] en vervallen in klagen/zeuren/janken [whatever].
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jozef

Ik nomineer mezelf. Ik begon net een beetje mijn interesse in dit F1-seizoen te verliezen en heb daarom de race niet gekeken.

Mickey


Arthur

Citaat van: Jozef op 02 juli 2018 - 23:19:04
Ik nomineer mezelf. Ik begon net een beetje mijn interesse in dit F1-seizoen te verliezen en heb daarom de race niet gekeken.

Pannekoek!  ;)

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Robbert65

Citaat van: Jozef op 02 juli 2018 - 23:19:04
Ik nomineer mezelf. Ik begon net een beetje mijn interesse in dit F1-seizoen te verliezen en heb daarom de race niet gekeken.

Oké! je mag op jezelf stennen ;-) (Iemand anders)
#niemeerdoenhè?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel