GP OOSTENRIJK: Driver of the Day

Gestart door Robbert65, 02 juli 2018 - 15:58:51

« vorige - volgende »

Wie was de beste van allemaal in Oostenrijk?

Verstappen
7 (77.8%)
Räikkönen
0 (0%)
Vettel
0 (0%)
Grosjean
1 (11.1%)
Magnussen
0 (0%)
Ocon
0 (0%)
Perèz
0 (0%)
Alonso
1 (11.1%)
Leclerq
0 (0%)
Ericsson
0 (0%)
Iemand anders, namelijk
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 9

Robbert65

Nou, toch niet zó makkelijk, omdat ik ook vol bewondering zit voor Alonso. Pitstart en dan achtste worden in een hondenhok. Ik ben superblij met en voor Max Verstappen maar ik kies toch voor Fernando Alonso.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tuesday

Ik ga dan toch voor Max. Alonso kon profiteren van het uitvallen van 5 auto's en houdt uiteindelijk alleen 2 Williamsen, 2 Saubers en een paar gehandicapte auto's achter zich. Op zich een keurige race hoor, maar wel volledig buiten het zicht van de camera's. Max heeft uiteindelijk alleen Bottas voor zich uit zien vallen en wat andere dingetjes zaten misschien ook niet geheel tegen, maar hij was er wel weer op precies de goede momenten. En dan ook nog op de Red Bull ring, winnen met een Red Bull, die vooraf redelijk kansloos leek, in een zee van Oranje, dan kun je in mijn ogen niet om Max heen als man van de race/dag/weekend. Moet een ongelofelijk weekend zijn geweest voor al die NL'ers die daarbij waren. En uiteraard een eervolle vermelding voor Grosjean, eindelijk viel het voor hem ook eens goed.

Wings


Mickey


Arthur

Meest voor de hand liggende is MAX [maar die heeft de credits al]. Ik ga voor Grosjean, ook een puike prestatie na alle ellende die hij over zich heen heeft gehad. Niets ten nadele van Max maar Grosjean mag best een pluim hebben.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel