GP OOSTENRIJK: Een cijfer voor de race

Gestart door Robbert65, 02 juli 2018 - 16:00:45

« vorige - volgende »

Welk cijfer geef je voor de race?

10
1 (11.1%)
9
3 (33.3%)
8
5 (55.6%)
7
0 (0%)
6
0 (0%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)
2
0 (0%)
1
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 9

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sabai

#1
Een 10 eindelijk weer eens echt genoten van de sport.En dat niet alleen omdat Max gewonnen heeft maar vooral ook dat Mercedes blijkbaar zo onder druk staat van Ferrari dat ze ook betrouwbaarheids problemen krijgen.

Wings

Negen. Heb intens genoten. Mooiste was de strijd tussen Seb en Lewis. Twee viervoudig wereldkampioen die strijden om het kampioenschap en rechtstreeks duelleren.

Matthijs

Citaat van: Wings op 02 juli 2018 - 19:35:22
Negen. Heb intens genoten. Mooiste was de strijd tussen Seb en Lewis. Twee viervoudig wereldkampioen die strijden om het kampioenschap en rechtstreeks duelleren.
Ja je hebt gelijk, daar draait het om in het seizoen. Jammer dat Hamilton zich als aangeschoten wild gedroeg.

Mickey

Niks vreemds voor Hamilton als het even niet lekker gaat. Alleen winnaarsmentaliteit als hij in een winnende auto zit, zo lijkt het.

Matthijs

De beste winnaars zijn vaak de slechtste verliezers. Twee kanten van dezelfde medaille.

Wings

Citaat van: Matthijs op 02 juli 2018 - 20:23:26
Citaat van: Wings op 02 juli 2018 - 19:35:22
Negen. Heb intens genoten. Mooiste was de strijd tussen Seb en Lewis. Twee viervoudig wereldkampioen die strijden om het kampioenschap en rechtstreeks duelleren.
Ja je hebt gelijk, daar draait het om in het seizoen. Jammer dat Hamilton zich als aangeschoten wild gedroeg.

Het is typisch Lewis. Daarom vond ik de kritiek op Seb ook vrij zwaar.
Ik had overigens wel met hem te doen.
Uitvallen gun je niemand.

Arthur

Ik een 8 dus! Genoten van de strategie. En bandenspanning [?] natuurlijk  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings