GP FRANKRIJK: Dork of the Day

Gestart door Robbert65, 24 juni 2018 - 22:20:11

« vorige - volgende »

Wie was de prutser van de dag in Frankrijk?

Vettel
4 (36.4%)
Grosjean
1 (9.1%)
Stroll
3 (27.3%)
Alonso
1 (9.1%)
Vandoorne
0 (0%)
Hartley
0 (0%)
Ocon
1 (9.1%)
Gasly
0 (0%)
Räikkönen
0 (0%)
Ricciardo
0 (0%)
Een ander, namelijk:
1 (9.1%)

Totaal aantal stemmen: 11

Wings

Citaat van: Robbert65 op 27 juni 2018 - 14:25:47
Ik denk dat mijn eerbiedwaardige naamgenoot de spijker op z'n kop ramt. Vettel gaat weer nagelbijten, piepen, zeuren, fouten maken en punten verliezen.

Ik geloof er niet in maar we zullen zien.

robbert

we kennen allemaal vettel é, en we weten hij hij in het verleden was. De druk ligt nu volledig bij hem, en onder druk kan hij niet rijden. Dan maakt hij onnodige fouten.

Tuesday

Citaat van: robbert op 27 juni 2018 - 22:54:04
we kennen allemaal vettel é, en we weten hij hij in het verleden was. De druk ligt nu volledig bij hem, en onder druk kan hij niet rijden. Dan maakt hij onnodige fouten.
hij staat net zo ver achter als voor de race in Canada en toen ging het best ok ;)

Wings

Citaat van: robbert op 27 juni 2018 - 22:54:04
we kennen allemaal vettel é, en we weten hij hij in het verleden was. De druk ligt nu volledig bij hem, en onder druk kan hij niet rijden. Dan maakt hij onnodige fouten.

Brazilië 2012 vergeten?

robbert

Citaat van: Wings op 28 juni 2018 - 07:04:34
Citaat van: robbert op 27 juni 2018 - 22:54:04
we kennen allemaal vettel é, en we weten hij hij in het verleden was. De druk ligt nu volledig bij hem, en onder druk kan hij niet rijden. Dan maakt hij onnodige fouten.

Brazilië 2012 vergeten?
de vorige seizoenen vergeten?

Wings

Nee hoor. Neemt niet weg dat Seb heeft bewezen in de juiste omstandigheden onder druk te kunnen presteren. Dus dat hij gefrustreerd raakt vind ik niet zo vanzelfsprekend als jij. Seb zit nu in een compleet andere flow. Elke rijder kent wel een fase dat het niet wil lukken. De situatie waarin zij verkeren is medebepalend. Op dit ogenblik zie ik geen Seb Vettel die verschrikkelijk gefrustreerd raakt. Hij mist zijn rempunt, niet meer dan dat. En ja dat is vervelend omdat hij tegen Bottas aan gleed maar om hem nu direct af te serveren op basis van het missen van zijn rempunt vind ik vergaand. Maar misschien zie ik het niet juist. Herinner mij er maar aan als Seb doorslaat en vervalt in zijn 2016-gedrag.

Matthijs

In deze thread ben ik het dan weer helemaal met Wings eens.

Robbert65

Citaat van: Wings op 29 juni 2018 - 08:26:00
Nee hoor. Neemt niet weg dat Seb heeft bewezen in de juiste omstandigheden onder druk te kunnen presteren. Dus dat hij gefrustreerd raakt vind ik niet zo vanzelfsprekend als jij. Seb zit nu in een compleet andere flow. Elke rijder kent wel een fase dat het niet wil lukken. De situatie waarin zij verkeren is medebepalend. Op dit ogenblik zie ik geen Seb Vettel die verschrikkelijk gefrustreerd raakt. Hij mist zijn rempunt, niet meer dan dat. En ja dat is vervelend omdat hij tegen Bottas aan gleed maar om hem nu direct af te serveren op basis van het missen van zijn rempunt vind ik vergaand. Maar misschien zie ik het niet juist. Herinner mij er maar aan als Seb doorslaat en vervalt in zijn 2016-gedrag.
Andersom idem dito. Je kan natuurlijk gelijk hebben, dat Sebastian Vettel ineens een échte heer blijkt, ook als hij weer aan ziet komen dat hij geen kampioen wordt dit jaar. Maar ik vrees dat hij -zeker als de achterstand gaat oplopen- toch weer zichzelf in de weg gaat rijden. Ik hoop dat niet, ik vrees het. Het is ook niet makkelijk: je wordt 4 keer op rij wereldkampioen bij een outsider-team met een redelijk loon, vervolgens ga je naar de gedoodverfde kampioenenmaker in het rood met een zeer dik salaris en dan lukt het vier keer op rij niet. Ik zou er ook narrig van worden. En slecht van slapen...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Als het aan Seb zelf lag wel. Alleen ligt het niet (alleen) aan Seb. Verder heb je wel een punt en kennen we ook de Seb die gefrustreerd raakt. Ik vind het niet zo vanzelfsprekend als wordt gedaan maar sluit het zeker niet uit. En stiekem hoop ik natuurlijk dat hij steady blijft presteren en Lewis het vuur aan de schenen legt.

Wings

Citaat van: robbert op 27 juni 2018 - 22:54:04
we kennen allemaal vettel é, en we weten hij hij in het verleden was. De druk ligt nu volledig bij hem, en onder druk kan hij niet rijden. Dan maakt hij onnodige fouten.

Seb reed een steady race in tegenstelling tot Lewis. Na de strategische misser van Mercedes hield hij niet op met miepen en reed hij belabberd.