GP FRANKRIJK: Driver of the Day

Gestart door Robbert65, 24 juni 2018 - 22:17:31

« vorige - volgende »

Wie was de beste rijder van de Grand Prix van Frankrijk?

Hamilton
4 (30.8%)
Verstappen
4 (30.8%)
Räikkönen
0 (0%)
Vettel
1 (7.7%)
Ricciardo
0 (0%)
/Magnussen
1 (7.7%)
Bottas
0 (0%)
Sainz
0 (0%)
Hülkenberg
0 (0%)
Leclerc
3 (23.1%)
Iemand anders, namelijk:
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 13

Robbert65

Ik zeg Lewis. Kan niet missen. Prima, foutloos en souverein...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Hamilton foutloos en oppermachtig.

Credits voor Leclerc, maar hij was niet foutloos in de race. Desondanks toch een puntje, knap als niemand voor je uitvalt.

Tuesday


Jozef

Ik vond het wel opmerkelijk dat Vettal tot Driver of the Day werd gekroond. Hij vergooide toch echt zelf een zekere podiumplek...

Tuesday

Citaat van: Jozef op 24 juni 2018 - 23:17:13
Ik vond het wel opmerkelijk dat Vettal tot Driver of the Day werd gekroond. Hij vergooide toch echt zelf een zekere podiumplek...
op dat moment niet helemaal zeker, Max zat ook aan de buitenkant er naast. Komt die ervoor moet je er eerst nog maar weer voorbij zien te komen.

Mickey

Vind het ook absurd. Vettel vergooit hier zijn leiderschap in het wk en laat veel punten liggen die misschien wel cruciaal kunnen zijn voor de titel. Kan je nog zo'n goede race rijden, je hebt 'm eerst zelf verkloot.

robbert

ik zou mss voor vettel kiezen, omdat hij ervoor zorgt dat de race niet saai is. Maar de winnaar is hier toch wel de driver of the day. Zeer dominant gereden, en grote kans op de titel met zo'n superwagen. Mercedes heeft duidelijk met 1 update ferrari voorbijgestoken met voorsprong

Mickey

Maar is dat een verdienste van Hamilton of van Mercedes? Ik merk dat ik bij dotd vaak zoek naar de optie 'geen van allen', maar die is er niet.

Robbert65

Citaat van: Mickey op 25 juni 2018 - 09:20:09
Maar is dat een verdienste van Hamilton of van Mercedes? Ik merk dat ik bij dotd vaak zoek naar de optie 'geen van allen', maar die is er niet.
Daar is op zich wat aan te doen, maar ik weet niet of dat aan het karakter van de poll beantwoordt. Verder is er natuurlijk de poll Dork of the Day...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

BMW.WilliamsF1

haha Vettel driver of the day ja. Ik vind t knap hoor. Je beukt iemand er af, vervolgens verlies je ook nog de leiding in het WK en dan driver of the day worden. Als Max iemand er af had gebeukt had ie weer een bak stront over zich heen gehad en was ie nooit driver of the day geworden :)

Anyway, ik heb op Lewis gestemd, maar Max was ook gewoon foutloos en Leclerc weer in de punten!

Wings

Ligt eraan welk criterium je hanteert. Seb reed behalve dat ongelukkig moment een prima race. Zet het maar eens af tegen Bottas die met de snellere Mercedes in exact dezelfde situatie verkeert en meer topsnelheid heeft. Heeft beduidend meer moeite met inhalen dan de Duitser.

Wings

Max. Deed niets verkeerds, won twee plekken en had een dijk van een pace, afgezet tegen de pace van Danny in exact dezelfde situatie.

BMW.WilliamsF1

Ricciardo had trouwens wel echt een kapotte voorvleugel.

Tuesday

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 25 juni 2018 - 22:18:00
Ricciardo had trouwens wel echt een kapotte voorvleugel.
moet haast wel, in de eerste stint kon ie Max prima volgen, de 2e stint begon ie ook nog goed, maar toen zakte het ineens als een pudding in elkaar.

Arthur

Ik ga voor Leclerc. Puike prestatie met die Sauber!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel