Gok de Pole [08] Grand Prix van Frankrijk - Paul Ricard

Gestart door BMW.WilliamsF1, 19 juni 2018 - 13:33:09

« vorige - volgende »

BMW.WilliamsF1

Gok de Pole 2018
 

 
Grand Prix van Frankrijk - Paul Ricard

De Grand Prix van Canada was niet heel spannend. Vettel wist de winst te pakken vanaf pole en Max Verstappen kwalificeerde zich op een mooie derde plaats en pakte zijn 2e podium van het seizoen. Hij reed het hele weekend sterk in Canada. Hopelijk kan hij deze positieve lijn voor de rest van het seizoen doortrekken.

Komend weekend staat de Grand Prix van Frankrijk op het circuit van Paul Ricard op de agenda. Sommige coureurs hebben hier al gereden voor een bandentest, maar voor veel coureurs is het een nieuw circuit. De laatste race in Frankrijk was in 2008 op Magny Cours. De pole gokken wordt lastig, dus voor deze keer extra veel succes met gokken! :)

Je kunt je tijd gokken tot vrijdag 22 juni 12:00 CET

Circuit Paul Ricard:



Kwalificatieband:




Tussenstand:

01 - (1907 punten) = Arthur *
02 - (1855 punten) = Sphinx *
03 - (1792 punten) = JS JTD *
04 - (1714 punten) = Mickey *
05 - (1693 punten) = Tuesday *
06 - (1676 punten) = Robbert65 *
07 - (1630 punten) = FolkertE *
08 - (1558 punten) = Henk1987 *
09 - (1507 punten) = Matthijs
10 - (1487 punten) = BMW.WilliamsF1

*) Joker gebruikt


Klik hier voor de Gok de Pole website met het reglement en eerdere standen.

Mickey

1:33.777

Robbert65

1:22.663
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sabai


Arthur

Ik moet er eens even goed voor gaan zitten....!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Robbert65

ik heb maar eens goed naar de WEC resultaten van vorige maand gekeken op Ricard...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

BMW.WilliamsF1


Robbert65

Ja, dat heb ik me ook afgevraagd maar kon het nergens vinden. Paul Ricard heeft 5 lay-outs. Maar goed, voor LMP1 auto's mag je verwachten dat ze wel een F1 lay-out gebruiken of een variant die heel erg in de buurt komt.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

BMW.WilliamsF1


Robbert65

Ja, veel meer mogelijkheden, maar er worden er 5 gebruikt ;) Op alle slakken zout hè? :D


"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tuesday

Citaat van: Robbert65 op 20 juni 2018 - 15:03:08
Ja, veel meer mogelijkheden, maar er worden er 5 gebruikt ;) Op alle slakken zout hè? :D



deze gebruiken ze dus niet (volgens mij).

Tuesday

zou trouwens wel leuk zijn als we in dit geval elkaars tijden niet konden zien.

Robbert65

Citaat van: Tuesday op 20 juni 2018 - 15:25:55
Citaat van: Robbert65 op 20 juni 2018 - 15:03:08
Ja, veel meer mogelijkheden, maar er worden er 5 gebruikt ;) Op alle slakken zout hè? :D



deze gebruiken ze dus niet (volgens mij).
Klopt. De rode lijn wordt gereden met als verandering dat de buitenste bocht in De la Verrerie wordt gereden. (Volgens mij.)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

Citaat van: Tuesday op 20 juni 2018 - 15:29:35
zou trouwens wel leuk zijn als we in dit geval elkaars tijden niet konden zien.
Te laat.... maar je hebt wel gelijk.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sabai

Ik kan ook nergens test tijden terug vinden op het internet. Terwijl Verstappen er na Monaco een banden test heeft gedaan en Kubica ook vorig jaar met de Renault