Grand Prix Canada: Circuit Gilles Villeneuve, Montreal

Gestart door FolkertE, 08 juni 2018 - 10:31:12

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: Mickey op 09 juni 2018 - 08:12:07
Citaat van: Tuesday op 09 juni 2018 - 00:08:53
Citaat van: Mickey op 08 juni 2018 - 22:39:10
Max begint het weekend met twee opgestoken middelvingers naar alle criticasters. Getuigt wel van mentale weerbaarheid, je weekend zo beginnen na Monaco. Knap hoor.
dat vind ik dan eerlijk gezegd ook weer wat overdreven. Morgen en zondag moet ie er staan, een goede vrijdag kan daar idd bij helpen, maar verder is het weinig zeggend, zeker als je bedenkt dat van de topteams alleen Raikkonen een vergelijkbaar programma draaide. Maar goed, je kunt idd maar beter goed beginnen.

De prestaties van Kimi spelen geen rol. Mijn punt is dat Max zich op de best mogelijke manier herpakt na een dramatisch weekend.
maar hoezo opgestoken middelvingers naar alle criticasters?? dan zal ie toch echt een paar cleane weekenden op een rij moeten rijden en veel punten gaan pakken. 1 vrijdag veranderd weinig aan de mening van de criticasters ben ik bang. Goede vrijdagen heeft ie dit jaar genoeg gehad, vandaag en morgen komt er pas echt druk op de ketel en gaat het mentale ascpect weer een rol spelen. De snelheid is er het hele jaar al wel.

robbert

groot gelijk dat max zo reageert. Andere piloten en expiloten deden dat ook. Raikkonen, trekt hem niks van aan, Villeneuve was ook zo'n piloot dat zijn mond niet houd. Montoya was ook zo'n piloot. Van mij mogen er meer zo zijn, dat zijn echte mannen!!
Hopelijk verandert hij niks aan zijn rijstijl, is gewoon heerlijk om hem te zien rijden. Net zoals Vettel vorig seizoen reed

Mickey

Citaat van: Tuesday op 09 juni 2018 - 16:44:01
Citaat van: Mickey op 09 juni 2018 - 08:12:07
Citaat van: Tuesday op 09 juni 2018 - 00:08:53
Citaat van: Mickey op 08 juni 2018 - 22:39:10
Max begint het weekend met twee opgestoken middelvingers naar alle criticasters. Getuigt wel van mentale weerbaarheid, je weekend zo beginnen na Monaco. Knap hoor.
dat vind ik dan eerlijk gezegd ook weer wat overdreven. Morgen en zondag moet ie er staan, een goede vrijdag kan daar idd bij helpen, maar verder is het weinig zeggend, zeker als je bedenkt dat van de topteams alleen Raikkonen een vergelijkbaar programma draaide. Maar goed, je kunt idd maar beter goed beginnen.

De prestaties van Kimi spelen geen rol. Mijn punt is dat Max zich op de best mogelijke manier herpakt na een dramatisch weekend.
maar hoezo opgestoken middelvingers naar alle criticasters?? dan zal ie toch echt een paar cleane weekenden op een rij moeten rijden en veel punten gaan pakken. 1 vrijdag veranderd weinig aan de mening van de criticasters ben ik bang. Goede vrijdagen heeft ie dit jaar genoeg gehad, vandaag en morgen komt er pas echt druk op de ketel en gaat het mentale ascpect weer een rol spelen. De snelheid is er het hele jaar al wel.

Ik ga m'n beeldspraak niet uitleggen hoor. Ik vind het gewoon een fuck you naar iedereen die zijn rijstijl bekritiseert. Tuurlijk, gaat hij het weekend zo door krijgt het nog meer kracht.

Niet eens dat de druk er pas vandaag en morgen ligt. Hij neemt nu ook gewoon geen gas terug en dat is ook een risico op zich en brengt druk met zich mee.

robbert

en groot gelijk heeft hij. Er moeten er nog meer piloten zijn die durven risico's nemen. Zoals een villeneuve, senna, schumacher en vettel natuurlijk. Al heb ik de indruk dat vettel de voorgaande jaren meer risico's durfde nemen dan nu. Maar dat heeft nu mss ook te maken met de kritiek en de dreigingen van schorsing die vorige seizoenen kreeg.

Sabai

Wat een gave baan is trouwens. Vooral de onboards door de chicane zo gaaf. Jammer dat Halo wel de helft van het camera beeld wegneemt.  Verwacht wel een sensationele race. Mercedes zal naar voren komen aangezien zie in de long runs veruit de snelste waren. En Vettel zal flink banden management moeten doen aangezien die Ferrari er niet zo zuinig op is.

Mickey

Zit in het vliegtuig vanavond voor werk. >:( Land om 20:05 uur. Misschien kan ik tijdens het taxiën de strart kijken met de Ziggo-app en vervolgens bij aankomst in het hotel re-live de rest, als het een beetje meezit.

robbert

ik denk dat redbull eerder snel vooraan te zien zal zijn en hun banden dan moet sparen

FolkertE

Het is saai op de crash na. Ferrari is toch wel sterk. Snap alleen niet waarom Hamilton zo vroeg is gegaan. En zelfs Max en Dan gingen best vroeg. Denk dat het weldegelijk een fout was om op hypersofts te gaan.

Matthijs

Slechte regie ook. Verstappen rijdt met grote stappen naar Bottas toe en geen 1 keer is het beeld geweest.

BMW.WilliamsF1

Max wel de snelste ronde cadeau gehad, omdat de vlag te vroeg gezwaaid werd. Ben toch benieuwd wat er gebeurd zou zijn als er in de laatste ronde wel een positiewisseling had plaatsgevonden. Dan was denk ik wel de pleuris weer uitgebroken.

Anyway, best een beetje een saaie race helaas :(

Mickey

Suf met de finishvlag ja en wederom saai inderdaad. Maar tijdens het reizen gekeken, dus alleen maar goed dat het makkelijk te volgen was.

Straks drie races in vijftien dagen? Wow. Ben wel  benieuwd naar Paul Ricard, maar meer om de sfeer en setting. Het karakter van de baan lijkt volgens mij veel op dat van Canada.

BMW.WilliamsF1

Paul Ricard lijkt me een beetje een saai baantje. Ik had persoonlijk liever Magny Cours terug gezien. Maar goed, mss wordt t wel een hele leuke race :)

Sphinx

Ik ken Paul Ricard alleen van de Blancpain Races vd laatste jaren. Ze hebben helaas de Mistral niet helemaal gepakt, ze hebben er een chicane in gezet. Het is nog meer een powercircuit dan Canada en veel meer uitloopstrook en minder muur. Goed voor de rondetijden, goed voor het treintjerijden.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

FolkertE

Heeft Max de snelste ronde nu? Ik dacht dat Vettel die had.

Robbert65

Citaat van: Mickey op 10 juni 2018 - 12:29:16
Zit in het vliegtuig vanavond voor werk. >:( Land om 20:05 uur. Misschien kan ik tijdens het taxiën de strart kijken met de Ziggo-app en vervolgens bij aankomst in het hotel re-live de rest, als het een beetje meezit.
is dat allemaal een beetje gelukt Mickey?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel