Grand Prix Canada: Circuit Gilles Villeneuve, Montreal

Gestart door FolkertE, 08 juni 2018 - 10:31:12

« vorige - volgende »

FolkertE

Dit weekend staat de race van Canada op het programma. een prachtig circuit met een prachtige omgeving.

Wegens tijd gebrek een heel erg korte intro, maar hier kan men nu al nuttige en niet nuttige discussies houden.

Mickey


Sabai

Max heeft blijkbaar niks geleerd en gaat vrolijk in zijn eigen wereld verder.

Wings

Heerlijk. Die man brengt kleur in de Formule 1. Ik vind het prima om buiten de kaders van politieke correctheid het journaille te voorzien van repliek. Even los van dat ik de vraag ook echt bout vond.

BMW.WilliamsF1

Och hij was gewoon klaar met het gezeik. Snap wel als je al 100 keer die zelfde vraag hebt gehad, op een gegeven moment is t wel genoeg. Kunt er niet over bezig blijven hoor.

Robbert65

zodra Verstappen weer wedstrijden gaat winnen, of als het een keertje regent dan is het weer Hosannah in den Hoge. Loopt iedereen weer achter hem aan alsof -ie de verlosser zelf is. gelul allemaal; die persmuskieten weten niks anders te schrijven. Heel internet staat vol met overbodig f1"nieuws". prutsers. ;)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 08 juni 2018 - 14:04:13
Och hij was gewoon klaar met het gezeik. Snap wel als je al 100 keer die zelfde vraag hebt gehad, op een gegeven moment is t wel genoeg. Kunt er niet over bezig blijven hoor.

Precies. Max heeft het aangegeven en gemotiveerd. Dan ben je toch gewoon een drol van een journalist als je met deze wetenschap in pacht een ongenuanceerde one-liner afvuurt? De F1 moet zich serieus afvragen of dit provocerend gedrag van journalisten wenselijk is. Ik persoonlijk vind het niets toevoegen.

Mickey

Toen ik het hoorde, van die kopstoot, dacht ik dat 'ie een geintje maakte, maar nu ik het zelf gezien heb, denk ik dat hij bloedserieus was. ;D

Wings


Mickey

Max begint het weekend met twee opgestoken middelvingers naar alle criticasters. Getuigt wel van mentale weerbaarheid, je weekend zo beginnen na Monaco. Knap hoor.

Tuesday

Citaat van: Mickey op 08 juni 2018 - 22:39:10
Max begint het weekend met twee opgestoken middelvingers naar alle criticasters. Getuigt wel van mentale weerbaarheid, je weekend zo beginnen na Monaco. Knap hoor.
dat vind ik dan eerlijk gezegd ook weer wat overdreven. Morgen en zondag moet ie er staan, een goede vrijdag kan daar idd bij helpen, maar verder is het weinig zeggend, zeker als je bedenkt dat van de topteams alleen Raikkonen een vergelijkbaar programma draaide. Maar goed, je kunt idd maar beter goed beginnen.

Wings

Citaat van: Mickey op 08 juni 2018 - 22:39:10
Max begint het weekend met twee opgestoken middelvingers naar alle criticasters. Getuigt wel van mentale weerbaarheid, je weekend zo beginnen na Monaco. Knap hoor.

Is het ook. Max is dan ook een klasbak.

Mickey

Citaat van: Tuesday op 09 juni 2018 - 00:08:53
Citaat van: Mickey op 08 juni 2018 - 22:39:10
Max begint het weekend met twee opgestoken middelvingers naar alle criticasters. Getuigt wel van mentale weerbaarheid, je weekend zo beginnen na Monaco. Knap hoor.
dat vind ik dan eerlijk gezegd ook weer wat overdreven. Morgen en zondag moet ie er staan, een goede vrijdag kan daar idd bij helpen, maar verder is het weinig zeggend, zeker als je bedenkt dat van de topteams alleen Raikkonen een vergelijkbaar programma draaide. Maar goed, je kunt idd maar beter goed beginnen.

De prestaties van Kimi spelen geen rol. Mijn punt is dat Max zich op de best mogelijke manier herpakt na een dramatisch weekend.

FolkertE

Nike zou Max moeten sponsoren:

Headbut, just do it.

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is