Advies verblijf GP Oostenrijk Spielberg Red Bull Ring 2018

Gestart door da lorch, 03 juni 2018 - 19:43:22

« vorige - volgende »

da lorch

Helemaal nieuw op dit forum en geen idee of dit hier zinvol is om te plaatsen maar ga voor het eerst naar een GP en wel op 29 juni naar Spielberg. Yes, yes, yes helemaal zin in kaarten geregeld voor het hele weekend maar nu nog verblijf regelen. Ben van plan met de auto te gaan en fietsen meet nemen dus accommodatie tor 10 km van het circuit vandaan is mogelijk en wil ook we een beetje van de sfeer rond de race genieten. Wie weet wat is een camping ok of is het beter een pension of gasthof te regelen? Hoor het graag, alvast dank voor de reacties!

gloudiesaurus

#1
Welkom op het forum, je kunt jezelf hier voorstellen: http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,12133.0.html

Ben vorig jaar ook in Oostenrijk geweest en het is echt een aanrader  :) Er zijn genoeg campings in de buurt, er is zelfs een Max Verstappen camping:
https://www.sportstadion.nl/f1tickets/red-bull-ring-oostenrijk/max-verstappen-village.

Ik slaap zelf in een hotel. Vind ik zelf wat comfortabeler.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

da lorch

bedankt voor je reactie, ik ben zelf ook meer van het comfort maar denk dat het voor de beleving op een camping leuker is bovendien zitten alle kamers in de buurt vol. Iemand naast de max Verstappen camping nog locaties in de buurt en weet iemand of je echt een campingplek moet reserveren of is er genoeg aanbod?

gloudiesaurus

Citaat van: da lorch op 05 juni 2018 - 20:36:13
bedankt voor je reactie, ik ben zelf ook meer van het comfort maar denk dat het voor de beleving op een camping leuker is bovendien zitten alle kamers in de buurt vol. Iemand naast de max Verstappen camping nog locaties in de buurt en weet iemand of je echt een campingplek moet reserveren of is er genoeg aanbod?

Denk dat er wel genoeg aanbod is, vorig jaar stond het niet vol. Al wordt het wel steeds drukker in Oostenrijk. Zeker met Max fans  :)

Ik heb zelf een hotel op 40/50 km van het circuit. Om Spielberg heen zitten niet heel veel hotels.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

BMW.WilliamsF1

Ik denk dat qua hotels alles in de buurt wel zo'n beetje vol zit. Als je naar een F1 race wilt en een betaalbaar hotel in de buurt wilt pakken dan moet je er op tijd bij zijn. Ik zou zeggen minstens een half jaar van tevoren.

da lorch