Monaco GP 2018: Dork of the DAy

Gestart door Robbert65, 27 mei 2018 - 20:26:38

« vorige - volgende »

Wie moet zich na vandaag kapotschamen?

Hartley
0 (0%)
Verstappen
4 (36.4%)
Hamilton
0 (0%)
de versnellingsbakkenman van RBR
0 (0%)
Leclerc
0 (0%)
Stroll
6 (54.5%)
Grosjean
0 (0%)
Sirotkin
0 (0%)
Sainz
0 (0%)
iemand anders, namelijk:  en wel hierom:
1 (9.1%)

Totaal aantal stemmen: 11

Robbert65

Voor mij was de dork of the day Verstappen, die het hele veld moest inhalen door een exacte kopie van zijn fout twee jaar geleden.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tuesday

misschien Leclerc, maar volgens mij kon ie er zelf niet zoveel aan doen..

Mickey

Stroll natuurlijk. 'There's something wrong with the car'.

Fietser

Voor mij Verstappen. Negende worden met een Red Bull is niet best.

Arthur

Na vandaag zeker niet Verstappen, niets verkeerd gedaan. Ik ga voor Stroll, hoort gewoon niet thuis in de F1. Niet alles is te koop!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Matthijs

Verstappen was dork of yesterday.

BMW.WilliamsF1

Van het weekend Max, maar van de race Stroll. Niet in de gaten hebben dat je je auto kapot hebt gereden is niet best :)

Mickey

Vraag even aan Claire hoe ze dit op gaat pakken, BMWW.  ;)

BMW.WilliamsF1


Matthijs

Het is jammer dat Sirotkin een stop-and-go kreeg, anders werd het schrijnende verschil tussen Sirotkin en Stroll pas echt duidelijk.

Robbert65

Citaat van: Matthijs op 28 mei 2018 - 12:52:24
Het is jammer dat Sirotkin een stop-and-go kreeg, anders werd het schrijnende verschil tussen Sirotkin en Stroll pas echt duidelijk.
Hoho. Hohohohoho. Als Streoll was overkomen wat Sirotkin is overkomen met de banden voor de wedstrijd dan zou hier iedereen roepen dat het weer een bevestiging is dat hij niet in de F1 thuishoort. Als het Sirotkin overkomt dan moet je het uit de vergelijking halen omdat Sirotkin veel beter is dan Stroll? a. ze rijden pas 6 wedstrijden tegen elkaar, wacht nog ff met oordelen en b. Stroll heeft hier en daar al sterk werk laten zien. Die jongen is zo slecht nog niet hoor. Geef die gast een beetje slek?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Citaat van: Robbert65 op 28 mei 2018 - 14:39:47
Hoho. Hohohohoho. Als Stroll was overkomen wat Sirotkin is overkomen met de banden voor de wedstrijd dan zou hier iedereen roepen dat het weer een bevestiging is dat hij niet in de F1 thuishoort.
Huh? Waarom zou iemand hier Stroll de schuld geven van dat de banden niet op tijd om de auto zaten? Dat is de reden dat Sirotkin een S&G had gekregen.

Met schrijnende verschil tussen Stroll en Sirotkin bedoelde ik het schrijnende verschil in Monaco. Ik vond namelijk dat Sirotkin het boven verwachting goed deed. Ik kan me voorstellen dat mijn punt niet duidelijk was.

Robbert65

Nee oké dan! Ik heb me vooral aan Mol zitten ergeren die steeds maar op Stroll afgeeft tijdens zijn commentaar. Die jongen rijdt in een hondenhok. Geef mensen toch eens wat krediet, het is echt niet makkelijk.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Hij is wel een makkelijk doelwit ja, maar aan de andere kant, had hij in een topauto gereden, dan wist hij ook niet dat hij een lekke band had.

Robbert65

Volgens mij ging dat mis door een cut in de opname: natuurlijk wist hij dat rechtsvoor lek was, maar hij zei dat er OOK iets mis was met zijn wagen: blijkens persverklaring Williams was de remmerij continue zo oververhit dat de velgen van binnenuit scheurden. Vandaar dat Stroll twee keer extra naar binnen moest, wnat het is hem twee keer overkomen dat de band leegliep door een kapotte velg.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel