Monaco GP: Cijfer voor de race

Gestart door Robbert65, 27 mei 2018 - 20:19:43

« vorige - volgende »

hoe beoordeel je de race van vandaag?

10
1 (6.7%)
9
0 (0%)
8
0 (0%)
7
2 (13.3%)
6
4 (26.7%)
5
3 (20%)
4
2 (13.3%)
3
2 (13.3%)
2
0 (0%)
1
1 (6.7%)

Totaal aantal stemmen: 15

Robbert65

Voor mij een 6, weinig spectakel, net niet saai...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Fietser

Kan helaas geen voldoende geven - een 5. Dit was geen echte strijd, zeker niet voor de voorsten. Een optocht waarbij niemand risico's wenste te nemen. En dan ook nog eens een trage optocht vanwege Ricciardo's problemen. Hoewel Monaco zo graag pronkt met zijn GP-traditie, blijf je als kijker traditioneel achter met een kater. De 2018-versie vormde daarop geen uitzondering.

Arthur

Resultaat was heilig vandaag. Een baan als dit bied je dus de mogelijkheid zonder een MGU-K te winnen? Hoe triest is dat als racefan... Vettel kon dus desondanks niet aanvallen maar het feit dat Hamilton achter hem zat gaf hem ook niet de noodzaak echt een actie te wagen.

Al met al een doodsaaie race en zonde van de tijd. Ik geef er niet meer dan een schamele 4 voor [mogen ze nog blij zijn].

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Van Wijk

Een zes, de uitslag was na de eerste ronde bekend ( tenzij er rare dingen gebeuren ).
Maar ja, dit is Monaco, heeft weinig met F1 te maken, gaat om glitter,glamour en traditie.
Dan moeten we ook niet zeuren als elke top vijf coureur vrede heeft met zijn positie in de tweede ronde.

BMW.WilliamsF1

Een 4, was gewoon saai. Gelukkig dat Max nog wat kon inhalen, maar dat was dan het enige.

Bart VD

Ik mis een "0" in de opties.  De eerste race dit seizoen die ik bekijk en het was ronduit slaapverwekkend.  Dus terug naar samenvattingen op youtube.  Kost mij minder tijd, en dan moet ik ook niet zo lang kijken naar kunstmatige inhaal-knopjes, brandstofbesparend cruising en spuuglelijke halo's.  Jammer, F1 was ooit een mooie sport.
This space for rent

Franky R.

Mager zesje, maar dan ook echt mager...

Robbert65

iemand heeft toch een 10 gegeven :D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Een 7, je weet dat het inhalen lastig is in Monaco. De races zijn meestal saai. Toch waren er nog wat inhaalacties en was er even spanning toen de motor van Ricciardo problemen gaf.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

BMW.WilliamsF1

Citaat van: Robbert65 op 28 mei 2018 - 14:41:35
iemand heeft toch een 10 gegeven :D

Heeft mss een oude race terug zitten kijken dan :)

Wings

Ik heb me prima vermaakt: 6.5.
Afgerond een 6.