Gok de Pole [06] Grand Prix van Monaco - Monte Carlo

Gestart door BMW.WilliamsF1, 21 mei 2018 - 19:16:30

« vorige - volgende »

Mickey

Citaat van: Tuesday op 05 juni 2018 - 19:44:41
Citaat van: Mickey op 05 juni 2018 - 19:04:01
Mooi dit. Voor Monaco bungelde ik ergens onderaan. 8)
virtueel sta je nog steeds vrij laag hoor (want bij mij in de buurt ;) ), zonder joker zou ik volgens mij buiten de top 10 staan.

Is ook een beetje psychologisch. :)

Ik heb mijn joker in elk geval goed verzilverd. Van degenen die nu 'm nu nog in moeten zetten, is dat allerminst zeker.  :)

BMW.WilliamsF1

Thanks!

Maar willen jullie dit ook officieel veranderd hebben?

Hoe willen we dan de jokerpunten er bij tellen? Pas aan het einde van het seizoen er bij ofzo? Das wel iets meer werk, maar op zich geen ramp.

Arthur

Simpel, degene die het dichtst bij de poletijd zat heeft de ronde gewonnen. Dat het punttechnisch in het  klassement anders uitpakt maakt niets uit, die joker telt gewoon mee. Maar de winnaar is de degene die het dichtst bij de poletijd zit. Jij zat er het dichtste bij en hebt dus de pole het best gegokt.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Mickey

En natuurlijk wel gewoon de punten van de joker direct daarna uitreiken svp.  :)

BMW.WilliamsF1

hmmz ok, dat wordt ff beetje rommelen in Excel om het makkelijk te maken voor mezelf. Zal er weleens naar kijken.

Dan krijgen we iig wel een paar andere mensen die gewonnen hebben.

Arthur

Op zich maakt het niet uit als het je extra werk kost, het doet enkel [voor de vorm] recht aan degene die het dichtst bij de poletijd zat. Dus als het je weer een extra inspanning kost mag het voor mij ook blijven zoals je het in Monaco hebt gedaan  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Arthur

Ik denk dat we allen blij zijn dat jij dit organiseert en juist niet willen dat je er teveel van je vrije tijd mee kwijt bent, het moet ook voor jou leuk blijven. Dus voor mij vind ik het allemaal prima! Feel free to do it your way  8)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

BMW.WilliamsF1

Denk dat ik mijn Excel al heb aangepast. Dan zie je alleen in de nieuwe tussenstand de joker er bij, maar bij de uitslag van de race de punten zonder joker.

Arthur

Helemaal top!! Bedankt weer voor je inspanningen  8)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

BMW.WilliamsF1

Eigenlijk is alleen de winnaar van Monaco veranderd. In Australië en Spanje zijn ook jokers ingezet, maar daar had degene met de joker ook zonder joker de meeste punten.

Dus ik win Monaco  8) 8)

Heb de uitslag van Monaco ook ff aangepast.

Robbert65

mooi! nu op naar een wereldtijd van Hamilton in Canada. Want ik heb het nódig!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sabai

Ik dacht trouwens dat de joker alleen punten gaf als je dat weekend ook de winnaar bent.