F1|2018|GP Monaco|Monte Carlo

Gestart door Wings, 21 mei 2018 - 12:06:02

« vorige - volgende »

C.G. de Beaufort

Citaat van: Mickey op 26 mei 2018 - 17:02:05
Die bak is toch door de touche rechtsachter met de vangrail stuk gegaan neem ik aan?

"Max's car was fired up and then we saw an oil leak in the gearbox which had been hidden and that was it. They did their best to get the gearbox replaced, which would have been a five-place penalty, but I have to say both car crews did everything that they could to make it happen. Today unfortunately it wasn't to be. "This place bites hard if you abuse it. Max is a very fast driver, we know that, and this weekend he has a great car. Nobody will be more frustrated than him. He should have been competing for the front row today. There is no more brutal lesson than what he has just had."

http://www.skysports.com/f1/live-blog?utm_source=t.co&utm_medium=referral

Wat ik denk... dus niet.

Groet,

C.G. de Beaufort


Wings

Citaat van: Sabai op 26 mei 2018 - 16:05:08
Ik vind het vooral jammer Hoe hij weer door zijn onbezonnenheid een 1 2 voor zijn team door de neus boort. En dit al alle keren dat hij in Monaco was. Wat een sukkel

Het is ook zuur. Max moet nu echt een manier zoeken om talent om te zetten naar resultaat. Over onwijs veel talent beschikken en snel zijn alleen is niet goed genoeg. Hij zal die snelheid en dat talent moeten vertalen naar resultaten. Als je dat niet kunt dan mis je gewoon een competentie. Iets dat een Senna en Schumacher wel hadden. En ik snap best dat er een stuk frustratie zit. Max weet dat hij de allerbeste(n), de wereldkampioen(en) van dit speelveld, het vuur aan de schenen kan leggen maar wil het te graag bewijzen. Als we echter de context wegdenken en prestaties kwantificeren, doet Danny het beter. En dan telt het niet dat je intrinsiek misschien wel beter bent.

Als ik voetbal heb ik er ook geen boodschap aan dat de spitsen van de tegenpartij harder kunnen schieten en vaker op doel schieten. Als ik uiteindelijk meer scoor binnen de kaders van het reglement, win ik. Datzelfde geldt voor Danny.

Mickey

Citaat van: C.G. de Beaufort op 26 mei 2018 - 17:44:28
Citaat van: Mickey op 26 mei 2018 - 17:02:05
Die bak is toch door de touche rechtsachter met de vangrail stuk gegaan neem ik aan?

"Max's car was fired up and then we saw an oil leak in the gearbox which had been hidden and that was it. They did their best to get the gearbox replaced, which would have been a five-place penalty, but I have to say both car crews did everything that they could to make it happen. Today unfortunately it wasn't to be. "This place bites hard if you abuse it. Max is a very fast driver, we know that, and this weekend he has a great car. Nobody will be more frustrated than him. He should have been competing for the front row today. There is no more brutal lesson than what he has just had."

http://www.skysports.com/f1/live-blog?utm_source=t.co&utm_medium=referral

Wat ik denk... dus niet.

Groet,

C.G. de Beaufort

Ik lees dat ze een scheur in de bak hebben geconstateerd. Dus een gevolg van de crash.

Matthijs

Citaat van: Sabai op 26 mei 2018 - 16:05:08
Ik vind het vooral jammer Hoe hij weer door zijn onbezonnenheid een 1 2 voor zijn team door de neus boort. En dit al alle keren dat hij in Monaco was. Wat een sukkel
2017 vergeten?

Sabai

Citaat van: Matthijs op 26 mei 2018 - 20:04:41
Citaat van: Sabai op 26 mei 2018 - 16:05:08
Ik vind het vooral jammer Hoe hij weer door zijn onbezonnenheid een 1 2 voor zijn team door de neus boort. En dit al alle keren dat hij in Monaco was. Wat een sukkel
2017 vergeten?

Nee hoezo?

Matthijs

Wat deed hij vorig jaar fout dan?

Tuesday

ik vraag me al langer af wat het woord 'talent' precies inhoud... Max heeft de best denkbare leerschool gehad (aanname), daardoor kon hij op jonge leeftijd dingen doen die niemand anders hem ooit heeft voorgedaan.. maar uiteindelijk bepaald het ware talent welk topniveau je kunt halen en misschien zat Max gewoon al heel vroeg aan zn maximum. Hoe dan ook kan Max met zn 2017 niveau gewoon meedoen voor overwinningen en titels. Misschien niet de nieuwe Senna of Schumacher dan, maar laat m eens beginnen met bv Button.

Fietser

#67
Het lijkt hier vooral over dat Nederlandse joch te gaan, maar wat een bikkel is Ricciardo. Ik durf hierbij te stellen dat hij momenteel de sterkste F1-piloot is. Alle sessies nummero uno, keer op keer het baanrecord verbeterend, snel als het moet, verstandig wanneer nodig, foutloos en stabiel als geen ander. Ieder topteam kan alleen maar dromen van de Aussie in deze vorm. Ricciardo heeft echter een groot probleem: hij kan, na zijn formidabele optreden in training en kwalificatie, morgen/zondag alleen nog maar verliezen (slechte start, slipper of pitstop?).
Oke, vooruit, toch iets over het geknoei van Verstappen. Naast die spetter op de vangrail vond ik de (bijna?)touche op Grossjean, donderdag in Station Hairpin, eveneens van een ongekende knulligheid. Het lijkt soms wel of hij op gezette tijden getroffen wordt door een beperkt inschattingsvermogen. Beetje vreemd voor een door velen voorspelde supercoureur.
Ten slotte iets over Ricciardo en Verstappen samen: het is, vooral vanwege de uiterst beperkte inhaalmogelijkheden, echt niet ondenkbaar dat de eerste de laatste dubbelt.

FolkertE

Dat Max schuldig was voor de crash is duidelijk, maar de haat of misnoegen die hij krijgt in de media is behoorlijk misplaatst en sneu in mijn ogen. Ik kan ma niet voorstellen dat fans vroeger zo naar een race keken.

Sabai

Ik vind het nog aardig mild allemaal.  Hij heeft het toch echt zelf gedaan. Hij moet zelfs gaan oppassen dat hij niet dezelfde bijnaam als zijn vader gaat krijgen met idem carrière. 

Franky R.

Citaat van: FolkertE op 27 mei 2018 - 03:10:59
Dat Max schuldig was voor de crash is duidelijk, maar de haat of misnoegen die hij krijgt in de media is behoorlijk misplaatst en sneu in mijn ogen. Ik kan ma niet voorstellen dat fans vroeger zo naar een race keken.


http://www.gppits.net/nieuws/twitter_hoe_verstappen_dezelfde_fout_maakte/


Bedoel je op Twitter? Dat is meestal slap gejank van succesfans die net komen kijken. Vaak pas 'fan' sinds de overwinning van Max op Barcelona.

Maar je moet toegeven dat Max in de afgelopen weken ook olie op het vuur heeft gegooid met zijn "Ik verander niets aan mijn rijstijl"...En toen kwamen China, Bakoe en nu Monaco.

FolkertE

Citaat van: Franky R. op 27 mei 2018 - 11:58:31
Citaat van: FolkertE op 27 mei 2018 - 03:10:59
Dat Max schuldig was voor de crash is duidelijk, maar de haat of misnoegen die hij krijgt in de media is behoorlijk misplaatst en sneu in mijn ogen. Ik kan ma niet voorstellen dat fans vroeger zo naar een race keken.


http://www.gppits.net/nieuws/twitter_hoe_verstappen_dezelfde_fout_maakte/
Ja, dat is waar. En ik wil hem ook niet volledig vrij spreken, maar de media en fans zijn ongepast tegenwoordig. Op buitenlandse media word hij met de grond gelijk gemaakt, vooral op fora.

Appart is dat rijders van vroeg worden neer gezet als helden en die hebben toch best wat ergere dingen gedaan. Zeker Schumacher Senna en Prost.

Bedoel je op Twitter? Dat is meestal slap gejank van succesfans die net komen kijken. Vaak pas 'fan' sinds de overwinning van Max op Barcelona.

Maar je moet toegeven dat Max in de afgelopen weken ook olie op het vuur heeft gegooid met zijn "Ik verander niets aan mijn rijstijl"...En toen kwamen China, Bakoe en nu Monaco.

Mickey

De saaiste race van het jaar die je niet wil missen.

Wings

Citaat van: Sabai op 27 mei 2018 - 10:43:25
Ik vind het nog aardig mild allemaal.  Hij heeft het toch echt zelf gedaan. Hij moet zelfs gaan oppassen dat hij niet dezelfde bijnaam als zijn vader gaat krijgen met idem carrière.

Nou nou. Dat contrast is toch wel héél erg groot. Al ben ik nog steeds overtuigd dat als senior gewacht had en bij Weber was gebleven hij meer had bereikt.

FolkertE

Citaat van: Wings op 08 juni 2018 - 13:48:56
Citaat van: Sabai op 27 mei 2018 - 10:43:25
Ik vind het nog aardig mild allemaal.  Hij heeft het toch echt zelf gedaan. Hij moet zelfs gaan oppassen dat hij niet dezelfde bijnaam als zijn vader gaat krijgen met idem carrière.

Nou nou. Dat contrast is toch wel héél erg groot. Al ben ik nog steeds overtuigd dat als senior gewacht had en bij Weber was gebleven hij meer had bereikt.
Ben ik ook van overtuigd. Hij debuteerde naast Schumacher en had volgens mij ook gewoon minder materiaal (wat logisch is ook.)