F1|2018|GP Monaco|Monte Carlo

Gestart door Wings, 21 mei 2018 - 12:06:02

« vorige - volgende »

FolkertE

Citaat van: Matthijs op 25 mei 2018 - 23:03:42
Citaat van: Wings op 25 mei 2018 - 22:02:00
In ieder geval niet omdat hij overliep van talent. ;)

Nou... hij was samen met Hamilton de enige die het Alonso als teamgenoot nog wel eens lastig wist te maken.
Button en Trulli zijn de enige die Alonso op punten hebben verslagen. Hamilton heeft Alonso ook verslagen in de eindstand.

C.G. de Beaufort

Op de website motorsport-total.com laat Cyril Abiteboul het volgende weten over de situatie van de motor van Verstappen: "Daniel Ricciardo moest in de derde Grand Prix van het jaar al wisselen, we twijfelen of de betrouwbaarheid van de motor van Max Verstappen goed genoeg is om nog een Grand Prix-afstand af te leggen. We moeten op onze hoede zijn en de juiste beslissingen nemen."

https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/238768/twijfels-bij-renault-over-betrouwbaarheid-motor-max-verstappen

Ik hoop dus dat de motor het volhoudt, anders...

Groet,

C.G. de Beaufort



C.G. de Beaufort



Ongevreesde motorcoureurs in Monaco 1960...

C.G. de Beaufort


Mickey

Onbevreesd eerder. ;)

Mooi plaatje, ik hou van dit soort plaatjes. :)

Arthur

Toen was inhalen nog wel mogelijk...  8)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Mickey

Inderdaad. En als het mis ging hapte je stro in plaats van een vangrail.

Fietser

Citaat van: FolkertE op 25 mei 2018 - 23:13:51
Citaat van: Matthijs op 25 mei 2018 - 23:03:42
Citaat van: Wings op 25 mei 2018 - 22:02:00
In ieder geval niet omdat hij overliep van talent. ;)

Nou... hij was samen met Hamilton de enige die het Alonso als teamgenoot nog wel eens lastig wist te maken.
Button en Trulli zijn de enige die Alonso op punten hebben verslagen. Hamilton heeft Alonso ook verslagen in de eindstand.
Trulli was net zo snel als Alonso. Aan zijn pure snelheid - toch het belangrijkste voor een F1-racer - lag het dus niet. Zeker over 1 ronde was hij van wereldklasse. Maar helaas was de Italiaan lang niet zo stabiel als zijn teamgenoot, bovendien veel minder 'krachtig' en gedreven. Hij moest het dan ook van zijn goede momenten hebben, en die werden helaas steeds minder. Maar slecht of zelfs middelmatig was deze stilist zeker niet. Voor mij valt hij in de categorie van landgenoot Patrese, hoewel de laatste veel meer overwinningen haalde o.a. doordat hij een paar jaar bij het destijds superieure Williams reed.

Mickey

Citaat van: Sabai op 23 mei 2018 - 09:30:25
Ik durf een weddenschap aan te gaan dat Verstappen hem in de muur rijd dit weekend.

Beter nu dan straks of morgen.

Lekker k*t weer.

Wings

Citaat van: Sabai op 23 mei 2018 - 09:30:25
Ik durf een weddenschap aan te gaan dat Verstappen hem in de muur rijd dit weekend.

Deze uitspraak vind ik nu al hilarisch. ;D ;D

En verder gewoon slecht van Max. Jullie weten dat ik Max doorgaans prima kan pruimen maar op dezelfde manier op hetzelfde punt crashen vind ik ronduit slecht. Dan heb je simpelweg niet geleerd. Als ik teambaas was had Max een zure middag.

Tuesday

Citaat van: Mickey op 26 mei 2018 - 12:56:38
Citaat van: Sabai op 23 mei 2018 - 09:30:25
Ik durf een weddenschap aan te gaan dat Verstappen hem in de muur rijd dit weekend.

Beter nu dan straks of morgen.

Lekker k*t weer.
in FP3 de boel kapot rijden is anders ook geen handige timing. Moet nog zien of ze de kwalificatie gaan halen. Kan me herinneren dat het Alonso en Ferrari in 2010 niet lukte om de boel tijdig te repareren. Dat waren achter af ook nog eens hele dure punten.

Wings

Citaat van: Mickey op 26 mei 2018 - 09:54:51
Onbevreesd eerder. ;)

Mooi plaatje, ik hou van dit soort plaatjes. :)

Driedik zelfs! Roept u maar.

Mickey

Citaat van: Tuesday op 26 mei 2018 - 13:33:05
Citaat van: Mickey op 26 mei 2018 - 12:56:38
Citaat van: Sabai op 23 mei 2018 - 09:30:25
Ik durf een weddenschap aan te gaan dat Verstappen hem in de muur rijd dit weekend.

Beter nu dan straks of morgen.

Lekker k*t weer.
in FP3 de boel kapot rijden is anders ook geen handige timing. Moet nog zien of ze de kwalificatie gaan halen. Kan me herinneren dat het Alonso en Ferrari in 2010 niet lukte om de boel tijdig te repareren. Dat waren achter af ook nog eens hele dure punten.

Nee zeker niet handig. Maar denk dat die schade wel op tijd gerepareerd is. Alleen ophanging en stuurstang.  Achter had je waarschijnlijk een groter probleem.

Wings

Dr Helmut Marko is niet blij met Max. Max mag opsodemieteren aldus zijn handgebaren. Terecht.

https://twitter.com/VanGamerenF1/status/1000338763715874817

Wings


robbert

alĂ©, dus hier maakt ricciardo grote kans op de overwinning. Tenzij men bij de pitstops opnieuw flatert zoals in 2016  ;D ;D