F1|2018|GP Monaco|Monte Carlo

Gestart door Wings, 21 mei 2018 - 12:06:02

« vorige - volgende »

Robbert65

wie monaco wint is een goed coureur. Of het moet zo hard regenen dat Panis wint. Maar ja, uitzonderingen heb je altijd.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

VT's zagen er goed uit voor de Red Bulls. Kijken of ze dit naar zaterdag door kunnen trekken. Ben benieuwd of de party mode van de Mercedessen en Ferrari's  het verschil vereffent of ze opnieuw overklast. Ik denk het niet gelet op het karakter van de baan. Samengevat, ik ben vol goede moed.

Mickey

Wow. Lees net dat de Mercs de hypersofts al in zeven ronden opgegeten hebben. Max reed vandaag volgens mij één van zijn snelste rondes bij 17 rondjes op die band.

robbert

ja, idd, hier maakt redbull nu de grootste kans om te winnen. Alleen kunnen ze zelf hun eigen van de overwinning houden. Dus gewoon braaf achter elkaar rijden en de winst is binnen

Wings

Citaat van: Robbert65 op 23 mei 2018 - 23:22:10
wie monaco wint is een goed coureur. Of het moet zo hard regenen dat Panis wint. Maar ja, uitzonderingen heb je altijd.

Zo won Trulli ook ooit Monaco. ;)

Mickey

Was dat mét of zónder trein? ;D

Robbert65

een treintje van 19 auto's denk ik :D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sabai

Citaat van: Wings op 25 mei 2018 - 11:59:33
Citaat van: Robbert65 op 23 mei 2018 - 23:22:10
wie monaco wint is een goed coureur. Of het moet zo hard regenen dat Panis wint. Maar ja, uitzonderingen heb je altijd.

Zo won Trulli ook ooit Monaco. ;)

Was ook zijn enige overwinning ooit. En was geen treintje maar wel Alonso de hele race in zijn nek. Weet nog dat toen hij uitstapte amper op zijn benen kon staan van uitputting.

Sabai


FolkertE

Citaat van: Wings op 25 mei 2018 - 11:59:33
Citaat van: Robbert65 op 23 mei 2018 - 23:22:10
wie monaco wint is een goed coureur. Of het moet zo hard regenen dat Panis wint. Maar ja, uitzonderingen heb je altijd.

Zo won Trulli ook ooit Monaco. ;)
Trulli won volgens mij door van Pole te starten en de race te winnen in droge omstandigheden. Voornamelijk omdat Montoya en Schumacher het niet eens waren met de tunnel.

Wings

In ieder geval niet omdat hij overliep van talent. ;)

Wings


Wings

Citaat van: Robbert65 op 25 mei 2018 - 13:25:34
een treintje van 19 auto's denk ik :D

Als Trulli wint rijden daar geen 19 auto's achter. ;)

Matthijs

Citaat van: Wings op 25 mei 2018 - 22:02:00
In ieder geval niet omdat hij overliep van talent. ;)

Nou... hij was samen met Hamilton de enige die het Alonso als teamgenoot nog wel eens lastig wist te maken.