Line up 2019 wat denk jij?

Gestart door Olaf7979, 15 mei 2018 - 21:25:37

« vorige - volgende »

Matthijs

Citaat van: Wings op 25 mei 2018 - 21:59:04
Citaat van: Robbert65 op 25 mei 2018 - 13:35:01
Voorlopig deed RIC het vorig jaar beter dan Max Vrstappen en dit jaar ook nog steeds. Ik denk niet dat Ricardo denkt dat Max sowieso meer punten pakt in een seizoen dan hij. En ik ben het dan met Ricciardo eens. Omdat de feiten dat tot zover nou eenmaal uitwijzen... Voor RIC zal blijven bij Red Bull een goede optie zijn. Maar MERC of Ferrari.. tsja, als je een kans hebt om bij Ferrari te gaan rijden -of Mercedes- en je rijdt al 5 jaar bij RBR... ik snap dat verder wel.

En of er nou een Renault of een Honda in die RBR ligt, je komt bij beide motorvermogen tekort. Ik denk niet dat een beide leveranciers volgend jaar ineens een betere motor dan Merc of Ferrari gaan neerzetten. Dus dat zal voor Ricciardo niet zoveel meewegen in zijn keus.

Het maakt niets uit wie nu meer punten scoort als het dadelijk op rauwe snelheid aankomt. Danny weet dat Max sneller is en dat Red Bull inzet op de Nederlander.
Misschien is Max sneller, maar Ricciardo is op dit moment beter.

Wings

En toch zet Red Bull in op Max.

Wings

Citaat van: Fietser op 25 mei 2018 - 13:37:17
Citaat van: Wings op 25 mei 2018 - 10:53:28
Ricciardo weet stiekem ook wel dat als Red Bull meestrijdt om het kampioenschap Max ermee aan de haal gaat.
Ik betwijfel of Ricciardo dat 'stiekem wel weet'. De verschillen met de volgens iedereen toekomstige kampioen zijn nog altijd uiterst gering. Ik weet het in ieder geval niet, maar goed, wie ben ik?
Het liefst zag ik de Aussie naar de roden gaan, maar ja, Vettel huivert. En terecht.

We kunnen er lang over discussiëren, als je Ricciardo bent en je wil kampioen worden, kies je Max niet als je teamgenoot. Waarom denk je dat Danny wacht met tekenen bij Red Bull totdat Lewis tekent bij Mercedes? Zijn strategie is helder. Lauda heeft echter laten weten dat Lewis en Mercedes zo goed als rond zijn.

Olaf7979

Uiteindelijk is RB de beste optie voor hem. Zeker omdat Mercedes en Ferrari geen interesse hebben. Denk dat Kimi toch nog een jaartje mag blijven.
Interessanter is wat gebeurd er met forze India mocht dat worden verkocht?
Hoe zeker zijn Grosjean, Ericsson, vandoorne, Sirotkin van hun stoeltje. Hartley zal plaats maken voor misschien wel vandoorne, Wehrlein of Honda coureur. Wat doet Alonso? Ook las ik een bericht dat het niet botert bij Wiliams en Stroll, misschien is er wel een team dat toe hapt als pa met geld staat te zwaaien.

Het blijft afwachten.

Arthur

Citaat van: Olaf7979 op 01 juli 2018 - 14:18:53
Uiteindelijk is RB de beste optie voor hem. Zeker omdat Mercedes en Ferrari geen interesse hebben. Denk dat Kimi toch nog een jaartje mag blijven.
Interessanter is wat gebeurd er met forze India mocht dat worden verkocht?
Hoe zeker zijn Grosjean, Ericsson, vandoorne, Sirotkin van hun stoeltje. Hartley zal plaats maken voor misschien wel vandoorne, Wehrlein of Honda coureur. Wat doet Alonso? Ook las ik een bericht dat het niet botert bij Wiliams en Stroll, misschien is er wel een team dat toe hapt als pa met geld staat te zwaaien.

Het blijft afwachten.

Stroll? Veel centjes van pappa. Maar hij  rijdt er ook veel [van] kapot! Lijkt wel de botsauto's waar pappalief telkens maar weer over zijn hart strijkt en zoonlief nog een [duur] ritje mag doen....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Toch snap ik dat ergens niet. Natuurlijk maakt liefde blind, maar toch niet zo stekeblind dat je niet inziet dat je zoon gewoon geen talent heeft. Ik zou daar mij vermogen niet op stukslaan.

Wings

Citaat van: Olaf7979 op 01 juli 2018 - 14:18:53
Uiteindelijk is RB de beste optie voor hem. Zeker omdat Mercedes en Ferrari geen interesse hebben. Denk dat Kimi toch nog een jaartje mag blijven.
Interessanter is wat gebeurd er met forze India mocht dat worden verkocht?
Hoe zeker zijn Grosjean, Ericsson, vandoorne, Sirotkin van hun stoeltje. Hartley zal plaats maken voor misschien wel vandoorne, Wehrlein of Honda coureur. Wat doet Alonso? Ook las ik een bericht dat het niet botert bij Wiliams en Stroll, misschien is er wel een team dat toe hapt als pa met geld staat te zwaaien.

Het blijft afwachten.

- Mercedes en Ferrari zullen wel interesse hebben, ze zijn voorzien;
- Vandoorne naar Toro Rosso? Die link mis ik. Plus, Vandoorne is geen groot talent;
- Sirotkin en Stroll: $$. Die gaan mogelijk nog een jaar door;
- Alonso is klaar bij McLaren. McLaren zal niet meer veel willen betalen, Alonso niet meer achteraan rijden en met veel kramp een punt pakken.

En verder:
- Sainz naar Renault.;
- Leclerc naar Ferrari;
- Giovanazzi naar Sauber;
- Ericsson er als referentiekader naast waar de prestatie van Giova aan getoetst kan worden;
- Norris naar McLaren;
- Vandoorne of Kimi ernaast.

Robbert65

nou, maar weer eens een lijstje maken dan? Copy - paste en wijzigen waar je wijzigen wilt:

Mercedes: HAM - BOT
Ferrari: VET - RAI
RBR: VER - RIC
McLaren: ALO-VAN
Williams: STR - SIR
Renault: HUL - SAI
SFI: OCO - PER
STR: GAS - HAR
Haas: GRO - MAG
Sauber: LEC - ERI
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Arthur

Citaat van: Wings op 03 juli 2018 - 08:30:13
Toch snap ik dat ergens niet. Natuurlijk maakt liefde blind, maar toch niet zo stekeblind dat je niet inziet dat je zoon gewoon geen talent heeft. Ik zou daar mij vermogen niet op stukslaan.

Ik snap jouw punt Wings. Maar als je zoveel [of veel en veel teveel] vermogen hebt is het gevoelsmatig een rol drop waar het voor ons een bedrag is wat wij zelfs met heel hard werken nooit bij elkaar krijgen [los van onze uitgaven]. En voor pa Stroll is het [gevoelsmatig] een paar keer de Python in Efteling... Whatever!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tuesday

Citaat van: Arthur op 05 juli 2018 - 22:33:30
Citaat van: Wings op 03 juli 2018 - 08:30:13
Toch snap ik dat ergens niet. Natuurlijk maakt liefde blind, maar toch niet zo stekeblind dat je niet inziet dat je zoon gewoon geen talent heeft. Ik zou daar mij vermogen niet op stukslaan.

Ik snap jouw punt Wings. Maar als je zoveel [of veel en veel teveel] vermogen hebt is het gevoelsmatig een rol drop waar het voor ons een bedrag is wat wij zelfs met heel hard werken nooit bij elkaar krijgen [los van onze uitgaven]. En voor pa Stroll is het [gevoelsmatig] een paar keer de Python in Efteling... Whatever!
Stroll heeft toch al een podium en een front row start op zn naam staan. Lijkt me idd geen toekomstige wereldkampioen, maar volgens mij kan ie wel redelijk meekomen voor een paydriver.

Sabai

Maldonado ook .En dat was net zo'n prutser

Olaf7979

Citaat van: Wings op 03 juli 2018 - 08:44:37
Citaat van: Olaf7979 op 01 juli 2018 - 14:18:53

- Mercedes en Ferrari zullen wel interesse hebben, ze zijn voorzien;
- Vandoorne naar Toro Rosso? Die link mis ik. Plus, Vandoorne is geen groot talent;
- Sirotkin en Stroll: $$. Die gaan mogelijk nog een jaar door;
- Alonso is klaar bij McLaren. McLaren zal niet meer veel willen betalen, Alonso niet meer achteraan rijden en met veel kramp een punt pakken.

En verder:
- Sainz naar Renault.;
- Leclerc naar Ferrari;
- Giovanazzi naar Sauber;
- Ericsson er als referentiekader naast waar de prestatie van Giova aan getoetst kan worden;
- Norris naar McLaren;
- Vandoorne of Kimi ernaast.

Vandoorne was meer omdat RB geen echte opvolger in huis heeft. Is misschien ook een beetje gun factor.

Olaf7979

Wat denken jullie als papa Stroll Forze India koopt? Wie rijd er dan naast Stoll en wie neemt zijn oude stoeltje? Zo gaat ook het gerucht dat Perez gelinkt word bij Haas of heeft Ferrari veto om Lec daar een jaar in te zetten?

Wat is dat speculeren toch leuk  ;D  ;D  ;D

Wings

Citaat van: Arthur op 05 juli 2018 - 22:33:30
Citaat van: Wings op 03 juli 2018 - 08:30:13
Toch snap ik dat ergens niet. Natuurlijk maakt liefde blind, maar toch niet zo stekeblind dat je niet inziet dat je zoon gewoon geen talent heeft. Ik zou daar mij vermogen niet op stukslaan.

Ik snap jouw punt Wings. Maar als je zoveel [of veel en veel teveel] vermogen hebt is het gevoelsmatig een rol drop waar het voor ons een bedrag is wat wij zelfs met heel hard werken nooit bij elkaar krijgen [los van onze uitgaven]. En voor pa Stroll is het [gevoelsmatig] een paar keer de Python in Efteling... Whatever!

We hebben het wel over 80 miljoen euro. Het druist verder in tegen zijn beroep als investeerder. Hij is juist rijk geworden door het maken van weloverwogen besluiten... But I get the point.

Intussen lijkt de verstandsverhouding tussen de familie Stroll en Williams spaak te lopen en zit er niets anders op dan Force India over te nemen om Lance in de Formule 1 te houden. Ik vind het sport-onwaardig.

Wings

Citaat van: Wings op 07 juli 2018 - 11:20:01
Citaat van: Arthur op 05 juli 2018 - 22:33:30
Citaat van: Wings op 03 juli 2018 - 08:30:13
Toch snap ik dat ergens niet. Natuurlijk maakt liefde blind, maar toch niet zo stekeblind dat je niet inziet dat je zoon gewoon geen talent heeft. Ik zou daar mij vermogen niet op stukslaan.

Ik snap jouw punt Wings. Maar als je zoveel [of veel en veel teveel] vermogen hebt is het gevoelsmatig een rol drop waar het voor ons een bedrag is wat wij zelfs met heel hard werken nooit bij elkaar krijgen [los van onze uitgaven]. En voor pa Stroll is het [gevoelsmatig] een paar keer de Python in Efteling... Whatever!

We hebben het wel over 80 miljoen euro. Het druist verder in tegen zijn beroep als investeerder. Hij is juist rijk geworden door het maken van weloverwogen besluiten... But I get the point.

Intussen lijkt de verstandsverhouding tussen de familie Stroll en Williams spaak te lopen en zit er niets anders op dan Force India over te nemen om Lance in de Formule 1 te houden. Ik vind het sport-onwaardig.

Waarvan akte. :)