Line up 2019 wat denk jij?

Gestart door Olaf7979, 15 mei 2018 - 21:25:37

« vorige - volgende »

Wings

Citaat van: gloudiesaurus op 21 mei 2018 - 15:20:23
Ik zie niet zo heel veel veranderen. Ricciardo is denk ik de sleutel. Kiest hij voor Red Bull of vertrekt hij? Denk dat Vettel hem niet graag langs hem heeft. En Mercedes houdt Bottas graag denk ik. Mocht Ricciardo vertrekken dan krijgen we wel een drukke transfermarkt en zit ik er helemaal naast denk ik.

Vandoorne zie ik niet blijven bij McLaren als hij zo doorgaat...


Vandoorne is gewogen en te licht bevonden. Toro Rosso kan daar niets mee. Ik hoop dat Toro Rosso Pascal Wehrlein kan overnemen van Mercedes. Onbegrijpelijk dat hij zo is afgeserveerd door Mercedes. In de DTM doet hij het meer dan prima.

Wings

Verder zie ik hele conservatieve lijstjes. Kom maar eens door:

Ocon naar Mercedes.
Ricciardo blijft bij Red Bull of gaat naar Renault.
Magnussen naar Ferrari, Leclerc naar Haas.
Bottas naar Williams of Force India.
Norris naar McLaren.
Hülkenberg naar McLaren, tenzij Alonso een jaar doorgaat.
Hülkenberg naar Williams is ook een optie. Of hij blijft bij Renault.
Sainz naar Red Bull.
Gasly nog een jaar Toro Rosso, tenzij Ricciardo vertrekt, dan Red Bull.

Mickey

Ik gok erop dat Hamilton stopt.

Franky R.

Citaat van: Wings op 21 mei 2018 - 10:41:18
De zesde race staat alweer voor de deur. Daarnaast is het speculeren in volle gang. Prima moment voor dit soort topics.


Ik was een andere mening toegedaan...als dat nog mag. Zelf was ik nog niet eens bezig met de invulling voor volgend jaar, alleen wat Ricciardo betreft

gloudiesaurus

Citaat van: Wings op 22 mei 2018 - 07:42:59
Citaat van: gloudiesaurus op 21 mei 2018 - 15:20:23
Ik zie niet zo heel veel veranderen. Ricciardo is denk ik de sleutel. Kiest hij voor Red Bull of vertrekt hij? Denk dat Vettel hem niet graag langs hem heeft. En Mercedes houdt Bottas graag denk ik. Mocht Ricciardo vertrekken dan krijgen we wel een drukke transfermarkt en zit ik er helemaal naast denk ik.

Vandoorne zie ik niet blijven bij McLaren als hij zo doorgaat...


Vandoorne is gewogen en te licht bevonden. Toro Rosso kan daar niets mee. Ik hoop dat Toro Rosso Pascal Wehrlein kan overnemen van Mercedes. Onbegrijpelijk dat hij zo is afgeserveerd door Mercedes. In de DTM doet hij het meer dan prima.

Vandoorne was in GP2 ook top. Denk dat hij het naast Alonso gewoon heel moeilijk heeft. En McLaren is ook niet het team waar je wilt zitten... Alonso krijgt nu meestal de nieuwe onderdelen. Vorig jaar de problemen met Honda...
Een echt eerlijke kans heeft hij nog niet gehad. Maar hij moet het nu wel echt gaan laten zien. Norris klopt op de deur.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

#20
Citaat van: Mickey op 22 mei 2018 - 13:25:12
Ik gok erop dat Hamilton stopt.
waarom zou Lewis dat doen?
Die is al een half jaar bezig met een nieuw contract en hij kan zo 40 miljoen per jaar in zijn binnenzak steken. Die gaat heus echt waar nie stoppen hoor...

edit: enorme zooi typefouten. Voornemen: nooit meer posten met m'n telefoon.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Voor het geld hoeft hij het allang niet meer te doen. Als hij dit jaar wk wordt -en ik denk dat hij dat wordt- dan vermoed ik dat hij stopt. Niet meer de druk en vooral dingen doen die hij leuk vindt. Iets met muziek of zo.

Robbert65

Ik zou dat bijzonder jammer, vervelend en stom vinden. Ik zou na een jaartje of wat er niet meer om malen, net als met Rosberg. Maar toch! Ik zou dan wel verwachten dat er een enorme carrousel op gang komt. Dat er een ongekend silly season uitbarst.

Wat ik wel met je eens ben, ook al zeg je het eigenlijk helemaal niet, is dit: dat er een heel grote kans is dat Ricciardo wacht met tekenen bij Red Bull op Lewis. Als Lewis meerjarig bijtekent tekent hij bij bij Red Bull en als Lewis maar een jaartje bijtekent of helemaal niet, dat Ricciardo dan naar Mercedes wil. Maar goed, dat wil de hele top wel, Alonso, Verstappen, Ricciardo, zelfd Vettel wil dan wel overstappen. Speculaas allemaal...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sabai

Ik denk dat Riccardo voornamelijk wacht op een competitief Honda. Dat zal de sleutel in zijn beslissing zijn. Als het Renault word zie ik hem vertrekken.

Wings

Ricciardo weet stiekem ook wel dat als Red Bull meestrijdt om het kampioenschap Max ermee aan de haal gaat. Ik denk dat Danny op zoek gaat naar een team waar hij de boel naar zijn hand kan zetten. Renault is een reële mogelijkheid, Mercedes zie ik niet gebeuren. Ik denk niet dat Lewis stopt.

Robbert65

Voorlopig deed RIC het vorig jaar beter dan Max Vrstappen en dit jaar ook nog steeds. Ik denk niet dat Ricardo denkt dat Max sowieso meer punten pakt in een seizoen dan hij. En ik ben het dan met Ricciardo eens. Omdat de feiten dat tot zover nou eenmaal uitwijzen... Voor RIC zal blijven bij Red Bull een goede optie zijn. Maar MERC of Ferrari.. tsja, als je een kans hebt om bij Ferrari te gaan rijden -of Mercedes- en je rijdt al 5 jaar bij RBR... ik snap dat verder wel.

En of er nou een Renault of een Honda in die RBR ligt, je komt bij beide motorvermogen tekort. Ik denk niet dat een beide leveranciers volgend jaar ineens een betere motor dan Merc of Ferrari gaan neerzetten. Dus dat zal voor Ricciardo niet zoveel meewegen in zijn keus.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Fietser

Citaat van: Wings op 25 mei 2018 - 10:53:28
Ricciardo weet stiekem ook wel dat als Red Bull meestrijdt om het kampioenschap Max ermee aan de haal gaat.
Ik betwijfel of Ricciardo dat 'stiekem wel weet'. De verschillen met de volgens iedereen toekomstige kampioen zijn nog altijd uiterst gering. Ik weet het in ieder geval niet, maar goed, wie ben ik?
Het liefst zag ik de Aussie naar de roden gaan, maar ja, Vettel huivert. En terecht. 

Mickey

Ik denk dat iedereen, inclusief Ric, wel zien wat het potentieel van Max is. En ook dat er nog wat te leren valt. Denk wel dat als Max nu consistent grote stappen gaat zetten in zijn ontwikkeling, Ric eieren voor zijn geld kiest.

Wings

Citaat van: Robbert65 op 25 mei 2018 - 13:35:01
Voorlopig deed RIC het vorig jaar beter dan Max Vrstappen en dit jaar ook nog steeds. Ik denk niet dat Ricardo denkt dat Max sowieso meer punten pakt in een seizoen dan hij. En ik ben het dan met Ricciardo eens. Omdat de feiten dat tot zover nou eenmaal uitwijzen... Voor RIC zal blijven bij Red Bull een goede optie zijn. Maar MERC of Ferrari.. tsja, als je een kans hebt om bij Ferrari te gaan rijden -of Mercedes- en je rijdt al 5 jaar bij RBR... ik snap dat verder wel.

En of er nou een Renault of een Honda in die RBR ligt, je komt bij beide motorvermogen tekort. Ik denk niet dat een beide leveranciers volgend jaar ineens een betere motor dan Merc of Ferrari gaan neerzetten. Dus dat zal voor Ricciardo niet zoveel meewegen in zijn keus.

Het maakt niets uit wie nu meer punten scoort als het dadelijk op rauwe snelheid aankomt. Danny weet dat Max sneller is en dat Red Bull inzet op de Nederlander.

Robbert65

Citaat van: Mickey op 25 mei 2018 - 13:41:45
Ik denk dat iedereen, inclusief Ric, wel zien wat het potentieel van Max is. En ook dat er nog wat te leren valt. Denk wel dat als Max nu consistent grote stappen gaat zetten in zijn ontwikkeling, Ric eieren voor zijn geld kiest.
Ik zat dondrdag naar Sky te kijken, FP2, rode vlag. Komen er beelden langs van oude tijden. Hoor ik Johnny Herbert met Kravitz Fangio, Senna, "Schumi" Hamilton en Verstappen in een adem noemen. Zij weten al zeker dat "MEKS" (want ze noemen zijn achternaam niet eens) de opvolger van Lewis is. Ik hoop het ook en ik denk het stiekem ook wel, maar als journalist / commentator ga je toch niet zo lopen speculeren als de eerste de beste fanboy op F1today?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel