Line up 2019 wat denk jij?

Gestart door Olaf7979, 15 mei 2018 - 21:25:37

« vorige - volgende »

Olaf7979

Hoe denk jij dat de line up er in 2019 eruit zal zien?

Ik denk:

Mercedes: Hamilton & Bottas
Ferrari: Vettel & Raikkonen
Red Bull: Verstappen & Riccardo
Renault: Hulkenberg & Sainz
McLaren: Van Doorne & Alonso ( als Alonso stopt word hij vervangen door Norres )
Haas: Magnussen & Leclerc
Toro Rosso: Gasly & Wehrlein
Sauber: Erikson & Giovinazzi
Force India: Perez & Ocon
Williams: kubica & Stroll

Ik denk dat er bij de top teams niks veranderd, maar mocht Riccardo toch naar Ferrari vertrekken zal het nodige veranderen. Ik zie Sainz alleen niet naar Red Bull gaan.

Ben benieuwd naar die van jullie

Jozef

Ik denk niet dat Ricciardo bij Red Bull wil blijven, maar ik betwijfel ook dat Vettel hem zal dulden als teamgenoot bij Ferrari. Het valt daarom niet uit te sluiten dat Ricciardo de teamgenoot wordt van Hamilton bij Mercedes. Dan zie ik Leclerc nog wel de overstap naar Ferrari maken.

Tuesday

Citaat van: Jozef op 16 mei 2018 - 12:11:22
Ik denk niet dat Ricciardo bij Red Bull wil blijven, maar ik betwijfel ook dat Vettel hem zal dulden als teamgenoot bij Ferrari. Het valt daarom niet uit te sluiten dat Ricciardo de teamgenoot wordt van Hamilton bij Mercedes. Dan zie ik Leclerc nog wel de overstap naar Ferrari maken.
omdat Vettel Ricciardo niet naast zich zal dulden valt het niet uit te sluiten dat ie naar Mercedes gaat? Waarom zou Hamilton dat dan wel willen? en waarom maakt Mercedes pas kans als Ferrari geen interesse heeft? en waarom zou Mercedes uberhaupt van Bottas af willen?

Van Wijk

Leclerc naar Ferrari zie ik ook wel gebeuren.
Hoe staan jullie hier tegen over? Stroll naar Mercedes ? De logo's van zijn papa worden steeds groter op de auto's heb ik het idee ?

Wings

Ocon naar Mercedes.
Ricciardo blijft bij Red Bull en gaat naar Renault.
Magnussen naar Ferrari, Leclerc naar Haas.
Bottas naar Williams of Force India.
Norris naar McLaren.
Hülkenberg naar McLaren, tenzij Alonso een jaar doorgaat.
Hülkenberg naar Williams is ook een optie. Of hij blijft bij Renault.
Sainz naar Red Bull.
Gasly nog een jaar Toro Rosso, tenzij Ricciardo vertrekt, dan Red Bull.

Jozef

Citaat van: Tuesday op 16 mei 2018 - 12:22:29
Citaat van: Jozef op 16 mei 2018 - 12:11:22
Ik denk niet dat Ricciardo bij Red Bull wil blijven, maar ik betwijfel ook dat Vettel hem zal dulden als teamgenoot bij Ferrari. Het valt daarom niet uit te sluiten dat Ricciardo de teamgenoot wordt van Hamilton bij Mercedes. Dan zie ik Leclerc nog wel de overstap naar Ferrari maken.
omdat Vettel Ricciardo niet naast zich zal dulden valt het niet uit te sluiten dat ie naar Mercedes gaat? Waarom zou Hamilton dat dan wel willen? en waarom maakt Mercedes pas kans als Ferrari geen interesse heeft? en waarom zou Mercedes uberhaupt van Bottas af willen?

Ik denk niet dat Hamilton er een probleem van maakt om Ricciardo naast zich te hebben. Ik denk echter wel dat Ricciardo zelf liever naar Ferrari wil dan naar Mercedes.

Tuesday

Citaat van: Jozef op 16 mei 2018 - 13:57:06
Citaat van: Tuesday op 16 mei 2018 - 12:22:29
Citaat van: Jozef op 16 mei 2018 - 12:11:22
Ik denk niet dat Ricciardo bij Red Bull wil blijven, maar ik betwijfel ook dat Vettel hem zal dulden als teamgenoot bij Ferrari. Het valt daarom niet uit te sluiten dat Ricciardo de teamgenoot wordt van Hamilton bij Mercedes. Dan zie ik Leclerc nog wel de overstap naar Ferrari maken.
omdat Vettel Ricciardo niet naast zich zal dulden valt het niet uit te sluiten dat ie naar Mercedes gaat? Waarom zou Hamilton dat dan wel willen? en waarom maakt Mercedes pas kans als Ferrari geen interesse heeft? en waarom zou Mercedes uberhaupt van Bottas af willen?

Ik denk niet dat Hamilton er een probleem van maakt om Ricciardo naast zich te hebben. Ik denk echter wel dat Ricciardo zelf liever naar Ferrari wil dan naar Mercedes.
Hamilton laat anders geen kans onbenut om aan te geven hoe blij hij is met Bottas en hoe vervelend het was met Rosberg. Die ziet Ricciardo ook liever niet komen. En ik geloof nog geen eens zo zeer dat ze beiden bang hoeven te zijn voor de snelheid van Ricciardo, maar het lijkt mij gewoon geen ideale 2e coureur. Wat betreft de wensen van Ricciardo; die wil gewoon meedoen om overwinningen en een berg geld. Ondanks zn italiaanse roots heb ik niet het idee dat hij qua gevoel een enorme voorkeur heeft voor het 1 of het ander.

Robbert65

Citaat van: Wings op 16 mei 2018 - 13:45:48
Ocon naar Mercedes.
Ricciardo blijft bij Red Bull en gaat naar Renault.
Magnussen naar Ferrari, Leclerc naar Haas.
Bottas naar Williams of Force India.
Norris naar McLaren.
Hülkenberg naar McLaren, tenzij Alonso een jaar doorgaat.
Hülkenberg naar Williams is ook een optie. Of hij blijft bij Renault.
Sainz naar Red Bull.
Gasly nog een jaar Toro Rosso, tenzij Ricciardo vertrekt, dan Red Bull.

En weet Kimi zelf al dat -ie stopt? :/
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Het is maar een voorspelling, Robert. ;) Het zou zomaar kunnen dat ik er compleet naast zit. Ik heb verder ook geen enkele aanknopingspunt voor Magnussen die naar Ferrari gaat. Maar momenteel vind ik het een solide rijder. Snel maar niet snel genoeg om Seb in de wielen te rijden en misschien wel een pain-in-the ass voor Lewis en Max door zijn ellebogenwerk. Dat kan Seb zomaar in het zadel helpen.

Jozef

Citaat van: Tuesday op 16 mei 2018 - 15:15:35
Hamilton laat anders geen kans onbenut om aan te geven hoe blij hij is met Bottas en hoe vervelend het was met Rosberg. Die ziet Ricciardo ook liever niet komen. En ik geloof nog geen eens zo zeer dat ze beiden bang hoeven te zijn voor de snelheid van Ricciardo, maar het lijkt mij gewoon geen ideale 2e coureur. Wat betreft de wensen van Ricciardo; die wil gewoon meedoen om overwinningen en een berg geld. Ondanks zn italiaanse roots heb ik niet het idee dat hij qua gevoel een enorme voorkeur heeft voor het 1 of het ander.

Wat dat laatste betreft (want het eerste gaan we het toch niet over eens worden, en dat hoeft ook niet): ik denk ook niet dat Ricciardo een soort van warm gevoel heeft voor het ene team en niet voor het andere. Ik denk alleen dat hij zelf liever naast Vettel zou zitten dan naast Hamilton.

Robbert65

Citaat van: Wings op 16 mei 2018 - 18:14:36
Het is maar een voorspelling, Robert. ;) Het zou zomaar kunnen dat ik er compleet naast zit. Ik heb verder ook geen enkele aanknopingspunt voor Magnussen die naar Ferrari gaat. Maar momenteel vind ik het een solide rijder. Snel maar niet snel genoeg om Seb in de wielen te rijden en misschien wel een pain-in-the ass voor Lewis en Max door zijn ellebogenwerk. Dat kan Seb zomaar in het zadel helpen.

Wat Magnussen betreft: eens! ik heb hem dan ook opgenomen in mijn https://fantasy.formula1.com/ team.

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Franky R.

Citaat van: Olaf7979 op 15 mei 2018 - 21:25:37
Hoe denk jij dat de line up er in 2019 eruit zal zien?

Ten eerste, welkom op het forum en bedankt voor je bijdrage.
Ten tweede, Gast...het seizoen 2018 is net begonnen... ;D
;)


Ik heb ook een lijstje...maar dat zal ik later posten.

Wings

De zesde race staat alweer voor de deur. Daarnaast is het speculeren in volle gang. Prima moment voor dit soort topics.

gloudiesaurus

Mercedes
Hamilton - Bottas

Ferrari
Vettel - Raikkonen

Red Bull
Verstappen - Ricciardo

Renault
Hulkenberg - Sainz

Toro Rosso
Gasly - Vandoorne

McLaren
Alonso - Norris

Force India
Perez - Ocon

Sauber
Leclerc - Ericsson

Williams
Stroll - Sirotkin

Ik zie niet zo heel veel veranderen. Ricciardo is denk ik de sleutel. Kiest hij voor Red Bull of vertrekt hij? Denk dat Vettel hem niet graag langs hem heeft. En Mercedes houdt Bottas graag denk ik. Mocht Ricciardo vertrekken dan krijgen we wel een drukke transfermarkt en zit ik er helemaal naast denk ik.

Vandoorne zie ik niet blijven bij McLaren als hij zo doorgaat...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Mickey

Mercedes:

Ricciardo - Bottas

Ferrari:

Vettel - Raikkonen

Red Bull:

Verstappen - Sainz

De rest:

Niet relevant.  ;)