Auteur Topic: Line up 2019 wat denk jij?  (gelezen 1320 keer)

Matthijs

• GPPits God
    • Bekijk profiel
Re: Line up 2019 wat denk jij?
« Reactie #30 Gepost op: 26 mei 2018 - 20:41:42 »
Voorlopig deed RIC het vorig jaar beter dan Max Vrstappen en dit jaar ook nog steeds. Ik denk niet dat Ricardo denkt dat Max sowieso meer punten pakt in een seizoen dan hij. En ik ben het dan met Ricciardo eens. Omdat de feiten dat tot zover nou eenmaal uitwijzen... Voor RIC zal blijven bij Red Bull een goede optie zijn. Maar MERC of Ferrari.. tsja, als je een kans hebt om bij Ferrari te gaan rijden -of Mercedes- en je rijdt al 5 jaar bij RBR... ik snap dat verder wel.

En of er nou een Renault of een Honda in die RBR ligt, je komt bij beide motorvermogen tekort. Ik denk niet dat een beide leveranciers volgend jaar ineens een betere motor dan Merc of Ferrari gaan neerzetten. Dus dat zal voor Ricciardo niet zoveel meewegen in zijn keus.

Het maakt niets uit wie nu meer punten scoort als het dadelijk op rauwe snelheid aankomt. Danny weet dat Max sneller is en dat Red Bull inzet op de Nederlander.
Misschien is Max sneller, maar Ricciardo is op dit moment beter.

Wings

• GPPits God
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 08 juni 2018 - 13:19:43 »
En toch zet Red Bull in op Max.

Wings

• GPPits God
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 08 juni 2018 - 13:24:35 »
Ricciardo weet stiekem ook wel dat als Red Bull meestrijdt om het kampioenschap Max ermee aan de haal gaat.
Ik betwijfel of Ricciardo dat 'stiekem wel weet'. De verschillen met de volgens iedereen toekomstige kampioen zijn nog altijd uiterst gering. Ik weet het in ieder geval niet, maar goed, wie ben ik?
Het liefst zag ik de Aussie naar de roden gaan, maar ja, Vettel huivert. En terecht.

We kunnen er lang over discussiėren, als je Ricciardo bent en je wil kampioen worden, kies je Max niet als je teamgenoot. Waarom denk je dat Danny wacht met tekenen bij Red Bull totdat Lewis tekent bij Mercedes? Zijn strategie is helder. Lauda heeft echter laten weten dat Lewis en Mercedes zo goed als rond zijn.