GP DUITSLAND: Hockenheim

Gestart door Robbert65, 18 juli 2018 - 13:57:44

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: Sabai op 23 juli 2018 - 22:20:12
Ik vind het belachelijk dat Hamilton geen tijdstraf heeft  gekregen. Dit was duidelijk een situatie die je niet wil hebben ivm de veiligheid.
straf of niet maakt me niet zoveel uit, maar de redenering om niet te straffen was wel weer dubieus. Verzachtende omstandigheden.. en ook vreemd dat het niet direct opgepikt werd door de stewards.

Wings

Citaat van: Matthijs op 23 juli 2018 - 12:52:07
Citaat van: Wings op 23 juli 2018 - 12:49:38Het argument dat het niet gevaarlijk was vind ik nog zo'n losse flodder. Het is in potentie wel gevaarlijk en daarom niet toegestaan.
Het is niet mijn argument, maar een veronderstelling waarom er soepeler wordt omgegaan met pitingang dan pituitgang. Maar als jij een beter idee hebt waarom Hamilton niet is bestraft, dan hoor ik dat graag.

Dat kwam van de wedstrijdleiding. Ik zet mij af tegen het oordeel van de wedstrijdleiding, niet tegen jou.

Matthijs


Sabai

Citaat van: Tuesday op 23 juli 2018 - 23:42:25
Citaat van: Sabai op 23 juli 2018 - 22:20:12
Ik vind het belachelijk dat Hamilton geen tijdstraf heeft  gekregen. Dit was duidelijk een situatie die je niet wil hebben ivm de veiligheid.
straf of niet maakt me niet zoveel uit, maar de redenering om niet te straffen was wel weer dubieus. Verzachtende omstandigheden.. en ook vreemd dat het niet direct opgepikt werd door de stewards.

Ook dat.waar ik vroeger af en toe het idee had dat Ferrari altijd werd voor getrokken heb ik dat nu bij Mercedes. Ze lijken overal mee weg te komen. Zelfs de banden worden voor hun aangepast waar nodig.

Wings

Citaat van: Sabai op 23 juli 2018 - 22:20:12
Ik vind het belachelijk dat Hamilton geen tijdstraf heeft  gekregen. Dit was duidelijk een situatie die je niet wil hebben ivm de veiligheid.

Vooral dat laatste. Het zijn niet alleen spelregels, ook beheersmaatregelen. Als de FIA dan toch druk is om de veiligheid enorm te verbeteren dan is dit toch wel laaghangend fruit.