F1|2018|GP Spanje|Catalunya

Gestart door Wings, 09 mei 2018 - 17:12:59

« vorige - volgende »

Startcrash Grosjean - straf of niet?

Ja
4 (36.4%)
Nee
7 (63.6%)
Anders...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 11

Poll gesloten: 18 mei 2018 - 19:37:12

Tuesday

Citaat van: Mickey op 14 mei 2018 - 12:41:37
Eens, Ferrari is weer eens typisch 'Italiaans' en ja een éénstopper was beter geweest, al weet je niet of die Ferrari inderdaad een hogere, te hoge bandenslijtage zou hebben.


Maar even terug, Jozef stelt dit:

CitaatOfwel klopt het niet en zegt hij dat alleen om zijn team niet af te vallen, maar in dat geval was het gewoon dom om te pitten onder de VSC.

Opnieuw de vraag, waarom niet stoppen specifiek onder de VSC, als je je toch genoodzaakt voelt om een tweede keer te stoppen.
als je moet stoppen, dan is dat idd het beste moment.

Sabai

In Bahrein reed vettel de banden tot op het canvas en won de race. Deze race zaten ze er gewoon naast denk ik . Ze hebben volgens mij de bandendegradatie onderschat en het snelheidstrand verschil op de nieuwe banden ook ten opzichte van de oude. Ze hadden beter net als Mercedes naar RBR moeten kijken.

Jozef

Citaat van: Mickey op 14 mei 2018 - 12:41:37
CitaatOfwel klopt het niet en zegt hij dat alleen om zijn team niet af te vallen, maar in dat geval was het gewoon dom om te pitten onder de VSC.

Opnieuw de vraag, waarom niet stoppen specifiek onder de VSC, als je je toch genoodzaakt voelt om een tweede keer te stoppen.

Je begrijpt me verkeerd, ik zeg dat het dom was om te pitten ALS ze de race wel konden uitrijden op 1 stop.

Wings

Citaat van: Mickey op 13 mei 2018 - 20:17:12
Lees net bij de buren van gp-update dat hij drie plaatsen straf heeft gekregen.

Belachelijk. Als ik het betoog van de stewards lees wordt beweerd dat Romain bewust overstak. Volgens mij was dat niet zo. Bovendien moet je reageren in een splitsecond. Prima om Romain aan te spreken om zijn onhandigheid maar om in de kramp te schieten en hem te bestraffen vind ik overdone.