Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Robbert65

Jan Lammers lijkt er in zijn F1 praatjes altijd vanuit te gaan dat de mensen die luisteren er allemaal geen sjoege van hebben. Heel soms schiet ie dan door in de gedachte dat je zulke mensen ook wel iets op de mouw spelden kunt ;)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Jan Lammers is een man die het spel heel goed snapt en vaak met interessante analyses komt (al is hij niet objectief). Hij heeft echter vaak veel woorden nodig om tot een conclusie te komen en ik vind hem vrij vlak in zijn emotie. Ook is hij soms onbegrijpelijk. Daarom komt hij beter tot zijn recht als analist dan als commentator. Je laat (liet) Johan Cruijff ook niet opdraven als commentator.

Quotes van Jan Lammers:
- Le Mans is als een penalty met een aanloop van 10 km
- Je kunt de race niet in de eerste bocht winnen, maar wel verliezen

Robbert65

Citaat van: Matthijs op 29 mei 2018 - 08:34:40
Je laat (liet) Johan Cruijff ook niet opdraven als commentator.

Ik herinner me ineens de heerlijke tijden dat JC onder contract stond bij de NOS voor de Champions League. Toen keek je daar nog naar...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Nouja, correctie: je laat een Cruijff of een Lammers niet opdraven als hoofdcommentator. Die moet snel kunnen schakelen, met emotie de situatie op de baan/veld uit kunnen leggen. Daarvoor heb je Jack van Gelder of Murray Walker.

Mickey

Hoe zit het trouwens met die vd Garde? Was dat een one off? Heb hem niet gehoord afgelopen weekend.

Robbert65

nee, en hij werd node gemist.... Mol zat er erg vaak naast zondag.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Citaat van: Robbert65 op 29 mei 2018 - 10:33:02
nee, en hij werd node gemist.... Mol zat er erg vaak naast zondag.

Nee in Oostenrijk doen ze het weer.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Vond het in Monaco nog mee vallen, in Spanje was het veel erger.
Hij zag dingen niet of pas heel laat. Van der Garde zou daar wel bij kunnen helpen.
Vind Doornbos overigens ook niet verkeerd.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is