GP Azerbeidzjan: cijfer voor de race

Gestart door gloudiesaurus, 29 april 2018 - 16:43:58

« vorige - volgende »

GP Azerbeidzjan: cijfer voor de race:

10
1 (5.6%)
9
3 (16.7%)
8
9 (50%)
7
3 (16.7%)
6
0 (0%)
5
0 (0%)
4
1 (5.6%)
3
0 (0%)
2
0 (0%)
1
1 (5.6%)

Totaal aantal stemmen: 18

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Ik zeg een 8!
Leuk begin, saai middenstuk, en spectaculair einde.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Tot aan de crash van de Red Bulls zou ik het een 6 gegeven hebben. Door het leuke slot wordt dat een 7.

Wings

Ik ga voor een 9. Fantastische race. Legendarisch gevecht tussen twee teamgenoten en wat een comeback van Alonso met een McLaren die toch niet meer recht kon zijn. Fenomenale prestatie. Het gevecht om P1 in de slotfase is er één om in te lijsten.

Henk1987

Ik zeg een acht voor deze race.

Een hoop drama en een onverwachte winnaar.
De race was leuk omdat RIC en VER in gevecht waren maar vooraan was het echt saai.

Snap ook niet goed waarom RB de strategie niet splitsten, de gevechten tussen RIC en VER leverde ook tijdverlies op.
Natuurlijk wil je niet op een slechtere strategie komen te staan, maar kans was groot dat het in tranen zou eindigen.
   

Robbert65

dikke 8. Net geen 9 door het stomme incident met Bottas. Ruim die snippers op!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tuesday

Geweldige race, qua actie mooier dan vorig jaar maar wederom met hoog loterijgehalte. Dat gecombineerd met technische problemen thuis geef ik een 8.

Mickey

Inderdaad een loterij. Ik had zowaar met Vettel te doen.

Arthur

Een 7! Leuke race maar niet spectaculair. Goed vermaakt maar kom niet verder dan dit cijfer.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Van Wijk

Een acht, saai ( RBR gevecht was aardig ) tot de laatste SC,
Daarna ....vuurwerk!

Het zou mij niets verbazen dat F1 mondiaal een enorme boost qua kijkcijfers gaat krijgen.
( zie wat er in Nederland gebeurt sinds Max )

Wings

Citaat van: Mickey op 29 april 2018 - 21:04:28
Inderdaad een loterij. Ik had zowaar met Vettel te doen.

Ik vond het lomp. Daarnaast heeft hij Lewis bekritiseert voor zijn gedrag achter de SC maar doet hij nu exact hetzelfde met de factor 2. Lewis heeft dan ook terecht een opmerking gemaakt. Ik vind Seb een funny guy maar de laatste jaren ook een akelig mannetje.

Franky R.

10!


Spektakel, drama, crashes en Hamilton won... :P
;)