GP van Azerbeidzjan 2018 , Baku City Circuit

Gestart door gloudiesaurus, 23 april 2018 - 23:46:51

« vorige - volgende »

FolkertE

Ik las dat de baan vorig jaar 21 graden warmer was.

Van Wijk

Wat vonden jullie trouwens van de " bijna" crash tijdens Q2 tussen , ik dacht, Magnussen en Leclerq?
Dit had echt fout kunnen aflopen ?

Van Wijk


Wings

Net de sprintrace (lees: Formule 2) gekeken. Wederom een waanzinnig vette race! De Vries een prima comeback met een zwaarbevochten P3. Russell wint. Schitterend gevecht om de zege.

Wings

Citaat van: Van Wijk op 29 april 2018 - 08:04:26
Wat vonden jullie trouwens van de " bijna" crash tijdens Q2 tussen , ik dacht, Magnussen en Leclerq?
Dit had echt fout kunnen aflopen ?

Hartley is echt een mongool. De FIA zet zichzelf voor schut om dit niet te bestraffen.
Maar wel teams en rijders bestraffen voor een unsafe release omdat twee rijders elkaar bijna raken in de pits met een snelheid van 30 kilometer per uur.

Jozef

Als ik tijdens de race op het forum kom, is het een slecht teken. Saaaaai...


Van Wijk

Als ik dit doe bij mijn baas, hoef ik morgen niet meer terug te komen  :(

Jozef

Dit is dus wat er een keer moest en zou gebeuren met Verstappens manier van verdedigen in de remzone. Waarschijnlijk heeft er niemand regels overtreden, maar dit is wel wat je kunt krijgen en waar in 2016 al om gewaarschuwd werd.

Van Wijk


Jozef

Bwahahahahah Grosjean is nog wel een stuk onnozeler zeg. ;D ;D

FolkertE

Daar gaat de race. Waarom niet een rode vlag?

Bob Bondurant


Mickey

Fuckup van de teamleiding ook. Zat er de hele race al aan te komen. In plaats van ze tot kalmte te manen gaan ze Daniel op lopen naaien om het nog eens te proberen.

Wings

Citaat van: Jozef op 29 april 2018 - 15:33:08
Dit is dus wat er een keer moest en zou gebeuren met Verstappens manier van verdedigen in de remzone. Waarschijnlijk heeft er niemand regels overtreden, maar dit is wel wat je kunt krijgen en waar in 2016 al om gewaarschuwd werd.

De eerste keer dat jij het opneemt voor Max bij een contact moet geboren worden. Vanzelfsprekend ben je er als de kippen bij op Max te veroordelen. Zeer geloofwaardig.