grand prix oostenrijk

Gestart door WALLIE12, 21 april 2018 - 22:26:50

« vorige - volgende »

wie zou er met me willen naar grand prix van oostenrijk ?? 2e kaart heb ik al

mee willen
0 (0%)
??
1 (100%)

Totaal aantal stemmen: 1

Poll gesloten: 21 mei 2018 - 22:26:50

WALLIE12

wie heeft er interesse om mee te gaan naar oostenrijk ?? 2e kaart heb ik al. door omstandigheden kan een familielid niet meegaan. Daarom 2e kaart over nu. iemand nog interesse om mee te gaan ?

Wings

Ik zou proberen om iets meer info te verstrekken:

Wie is Wallie?
Waarom heb je een tweede kaart over?
Welke tribune?
Wat kost de tweede kaart?
Is iets geregeld met vervoer en eventueel verblijf?

robbert

ja idd, ik zou ook meer info willen krijgen

gloudiesaurus

Stel jezelf anders even voor in het voorsteltopic:
http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,12133.615.html

Ik ga net zoals vorig jaar ook naar de GP van Oostenrijk en ben al voorzien van kaarten  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

WALLIE12

Citaat van: Wings op 22 april 2018 - 08:50:44
Ik zou proberen om iets meer info te verstrekken:
ben walter 44 jaar kom uit midden van het land. heb 2e kaart over omdat mijn vader door omstandigheden niet mee kan. ik zit op de max verstappen premium tribune. 2e kaart kost voor 3 dagen 180,00. mijn plan is om met eigen vervoer te gaan ( woensdagavond of donderdag vroeg weg). verblijf moet ik nog regelen. het liefst doe ik hotel of bed and breakfast. alles kan in goed overleg.
Citaat van: Wings op 22 april 2018 - 08:50:44
Ik zou proberen om iets meer info te verstrekken:

Wie is Wallie?
Waarom heb je een tweede kaart over?
Welke tribune?
Wat kost de tweede kaart?
Is iets geregeld met vervoer en eventueel verblijf?
Wie is Wallie?
Waarom heb je een tweede kaart over?
Welke tribune?
Wat kost de tweede kaart?
Is iets geregeld met vervoer en eventueel verblijf?

BMW.WilliamsF1

Als je nu nog verblijf moet regelen, dan ben je misschien iets aan de late kant denk ik. Of je moet de hoofdprijs willen betalen :)

Robbert65

Gewoon een tentje mee. of met een busje gaan en achterin pitten...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 24 april 2018 - 23:35:34
Als je nu nog verblijf moet regelen, dan ben je misschien iets aan de late kant denk ik. Of je moet de hoofdprijs willen betalen :)

Niet als je een paar kilometer verderop gaat zitten. ;)

gloudiesaurus

Tentje is sowieso geen probleem. Volgens mij heeft Sportstadion nog wat campings in de aanbieding. Zijn wel goed aan de prijs.

Ik zit in een huisje 40/50 km van het circuit. Helaas zitten er rondom Spielberg niet zo heel veel hotels.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Tentje? Kom nou! ;D Ik heb mij één keer laten verleiden maar nooit meer. Het is niet aan mij besteed.

WALLIE12

nee hoor, voor mij ook geen tentje.

FolkertE

Citaat van: Wings op 28 april 2018 - 09:17:37
Tentje? Kom nou! ;D Ik heb mij één keer laten verleiden maar nooit meer. Het is niet aan mij besteed.

Hahaha Hongarije 1997, 2 persoons tentje gedeeld met mijn vader en broertje. Voel het gele beestje nog steeds kriebelen in mijn oor.  ;D ;D :'( :'(

gloudiesaurus

Ik heb eens met een tentje illegaal gecampeert op Spa Francorchamps, vlakbij Eau Rouge. Was toch een mooie ervaring hoor  :)
Maar eerlijk is eerlijk, ik kies tegenwoordig ook voor hotels.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Citaat van: FolkertE op 28 april 2018 - 20:07:22
Citaat van: Wings op 28 april 2018 - 09:17:37
Tentje? Kom nou! ;D Ik heb mij één keer laten verleiden maar nooit meer. Het is niet aan mij besteed.

Hahaha Hongarije 1997, 2 persoons tentje gedeeld met mijn vader en broertje. Voel het gele beestje nog steeds kriebelen in mijn oor.  ;D ;D :'( :'(

Een race die in mijn geheugen gegrift staat.