Formula 1 2018 Gulf Air Bahrain Grand Prix

Gestart door BMW.WilliamsF1, 05 april 2018 - 21:27:08

« vorige - volgende »

Mickey

Als een reactie van het team uitblijft weet je genoeg.

Wings

Citaat van: Mickey op 07 april 2018 - 21:52:15
Die 150pk klinkt me als een l*lverhaal.

Is vandaag toegelicht en plausibel. Volgende week schuift een man van Renault aan die er over uitwijd.

Wings



Jozef

Ik vond het wel een leuke race hoor.

Maar damn, ik bekeek net de beelden van Räikkönens pitstop en je ziet het been van die mecanicien zo doormidden breken. Buh, dat soort dingen zie ik echt niet graag, geen aanrader. :-\

Franky R.

Citaat van: Jozef op 08 april 2018 - 20:17:39
Ik vond het wel een leuke race hoor.

Maar damn, ik bekeek net de beelden van Räikkönens pitstop en je ziet het been van die mecanicien zo doormidden breken. Buh, dat soort dingen zie ik echt niet graag, geen aanrader. :-\


Motorsport is gevaarlijk...ik dacht daarbij altijd aan de coureurs... :-X

Sabai

Ik vond die actie van Verstappen wel weer een beetje dom. Doet mij erg aan Hamilton denken in zijn MC laren tijd. Hij vergooid nu meteen 2 races .

Robbert65

Verstappen lijkt niet zo heel goed met druk om te gaan. Hij is net even te eager in de weer. In zijn rijden en in zijn gedrag herken je een beetje zijn paps in de actieve jaren. Ja, niet dat hij met zijn helm loopt te gooien of altijd tijdens de quali net over de limiet zit, maar een beetje herken ik het toch wel...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jozef

Ik vind het ook helemaal Hamilton in zijn jongere jaren. Komt wel goed, Verstappen wist perfect wat hij daar deed, alleen hoopte/verwachtte hij dat Hamilton wel even de baan af zou gaan voor hem. Niet dus. Hij zal er wel van leren, al kunnen daar net als bij Hamilton wel nog een paar jaartjes overheen gaan natuurlijk.

robbert

max verstappen doet mij wel een beetje denken aan Vettel. Die kan ook niet met druk omgaan, en maakt ook zo'n domme fouten....

Matthijs

Het was natuurlijk voor zowel Verstappen als Hamilton een belangrijk duel. Niet alleen voor positie, maar ook om elkaar af te bluffen. Ze staan allebei bekend als keiharde racers die de grens niet schuwen. Wie geeft als eerste toe? Is belangrijk voor je imago naar de ander toe, voor een toekomstig duel. Los daarvan vind ik het niet slim (en onsportief) van Verstappen om de deur te sluiten als je zíet dat Hamilton nog volledig naast je rijdt.

Mickey

Citaat van: robbert op 09 april 2018 - 15:25:32
max verstappen doet mij wel een beetje denken aan Vettel. Die kan ook niet met druk omgaan, en maakt ook zo'n domme fouten....

Waarom is dit een domme fout van Verstappen? Er is toch ruimte? Alleen Hamilton geeft geen duimbreed toe. M.i. ook niet al te slim, want het had voor hem ook in tranen kunnen eindigen en dan was het nog net zo goed een race-ongeluk. Max zat zonder contact al met zijn achterwiel naast het voorwiel van Hamilton. Hamilton had ook íets kunnen geven, maar wilde kennelijk zijn punt maken.

Matthijs

Precies, ze wilden allebei een punt maken. De vraag is of het slim is om je punt te maken in de tweede ronde van de tweede race. Verstappen kunnen we inmiddels wel schrappen als kampioenskandidaat, mede door zijn noodzaak om een punt te moeten maken.

Sabai

Citaat van: Matthijs op 09 april 2018 - 16:30:18
Precies, ze wilden allebei een punt maken. De vraag is of het slim is om je punt te maken in de tweede ronde van de tweede race. Verstappen kunnen we inmiddels wel schrappen als kampioenskandidaat, mede door zijn noodzaak om een punt te moeten maken.

En dat is dus dom van hem. Ik weet geen jaartal meer maar kan mij een aantal incidenten tussen Hamilton en massa herinneren en ook een keer met maldonado in Valencia,. Die waren precies hetzelfde een goede actie maar net te agressief.

Tuesday

beetje ongelukkig, veel meer moet je er niet achter zoeken. Hamilton had ook  in kunnen schatten waar Verstappen zn achterwiel naartoe zou gaan (achter zn voorwielen aan) en dus niet richting Verstappen moeten sturen. Achteraf pakt het voor Hamilton goed uit en voor Verstappen erg slecht.