FIA-Liberty topic

Gestart door C.G. de Beaufort, 03 april 2018 - 11:37:19

« vorige - volgende »

Mickey

En Wings en Tuesday zijn volgens mij allebei prima gasten, die ik allebei ook graag zie schrijven. Jammer dat ze het soms zo fel met elkaar aan de stok hebben. :)

SDG

Citaat van: Franky R. op 13 mei 2018 - 19:14:01


Een circuit heeft hij ook al...Kan hij lakker rondjes draaien in zuid-Frankrijk (Paul Richard)...Zijn droom herleven (twee pogingen om F1 te rijden in 1959 of zo?)... ;D ;D ;D
;)

Monaco en Silverstone 1958.  ;)

Franky R.

Citaat van: SDG op 16 mei 2018 - 09:12:08
Citaat van: Franky R. op 13 mei 2018 - 19:14:01


Een circuit heeft hij ook al...Kan hij lakker rondjes draaien in zuid-Frankrijk (Paul Richard)...Zijn droom herleven (twee pogingen om F1 te rijden in 1959 of zo?)... ;D ;D ;D
;)

Monaco en Silverstone 1958.  ;)


Thanks SDG... ;)

C.G. de Beaufort

Franse sportkrant L'Equipe. "Jean Todt is met van alles en nog wat bezig, werkt 24 uur per dag maar verwaarloost de Formule 1. Zijn belangrijkste project is verkeersveiligheid, maar hij mag niet de sport uit het oog verliezen," aldus de Brit.

https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/238801/bernie-ecclestone-haalt-weer-eens-uit-naar-liberty-media

Idd. verkeersveiligheid o.i.d. waar alleen louter F1-auto's rijden + de grid-girls, die ook gezien de #metoo kwestie in Amerika, ook de gebeten hond is. Gelukkig hebben ze het in Monaco hersteld wat betreft de grid-girls.

Groet,

C.G. de Beaufort


Franky R.


Sabai

Heeft iemand misschien die f1 tv app? Ik zag dat net op f1.com . Vraag mij af of het wat is? Las namelijk bij de voorwaarden dat je 14d moet wachten op replays

gloudiesaurus

Citaat van: Sabai op 09 juli 2018 - 21:33:23
Heeft iemand misschien die f1 tv app? Ik zag dat net op f1.com . Vraag mij af of het wat is? Las namelijk bij de voorwaarden dat je 14d moet wachten op replays

Is in Nederland niet beschikbaar toch?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

Citaat van: gloudiesaurus op 11 juli 2018 - 01:50:10
Citaat van: Sabai op 09 juli 2018 - 21:33:23
Heeft iemand misschien die f1 tv app? Ik zag dat net op f1.com . Vraag mij af of het wat is? Las namelijk bij de voorwaarden dat je 14d moet wachten op replays

Is in Nederland niet beschikbaar toch?

Volgens hun website wel.

C.G. de Beaufort

#38
Liberty bezoekt Assen.

https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/239999/liberty-media-bezoekt-assen-binnen-twee-weken-met-oog-op-eventuele-grand-prix

Dat is in ieder geval iets.

Groet,

C.G. de Beaufort


[Matthijs bedankt voor de opmerking]

Matthijs

Ehh Assen dus...

Ben wel benieuwd hoe de race zou zijn als de F1 de GT-bocht zou overslaan (dus een volgas bocht naar rechts).

Robbert65

wordt niks op Assen. Is een motorbaan. Als je die verbouwt zijn de MotoGP jongens pissed en als je die baan niet giga verbouwt zal F1 er hooguit een paar jaar blijven en dan weer gauw wegwezen. F1 zit niet te wachten op optochtbaantjes. 

Hup Zandvoort Hup!!!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Citaat van: Robbert65 op 25 juli 2018 - 12:33:52
wordt niks op Assen. Is een motorbaan. Als je die verbouwt zijn de MotoGP jongens pissed en als je die baan niet giga verbouwt zal F1 er hooguit een paar jaar blijven en dan weer gauw wegwezen. F1 zit niet te wachten op optochtbaantjes. 

Hup Zandvoort Hup!!!
Maar Zandvoort is toch nog minder dan Assen?

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Minder geschikt voor de hedendaagse F1. Je zegt dat F1 niet zit te wachten op optochtbaantjes en daarna zeg je Hup Zandvoort Hup!

Robbert65

Zandvoort is na de verbouwing geen optochtbaan. Er gaat een hoop verbreed worden, oa inkomen Tarzan. De pitstraat gaat naar de overkant. En er kan volop ingehaald worden op Scheivlak, Bos uit (sorry, Luyendijk ) en op t rechte stuk met DRS. kom op Matthijs. Assen! da's voor fietsen...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel