FIA-Liberty topic

Gestart door C.G. de Beaufort, 03 april 2018 - 11:37:19

« vorige - volgende »

Wings

Citaat van: C.G. de Beaufort op 24 april 2018 - 11:15:52
Oké, de piststops moeten veiliger gemaakt worden. (..)Whiting : "We moeten ervoor zorgen dat het niet kan gebeuren dat het sein op groen gaat of dat iemand het teken geeft dat een coureur zijn weg kan vervolgen wanneer nog niet aan bepaalde voorwaarden is voldaan."

https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/238072/fia-overweegt-veranderingen-om-pitstops-veiliger-te-maken

Nog even en je kan kijken naar een bejaarden-race. Spannend!

Groet,

C.G. de Beaufort

We leven echt in een zeurmaatschappij. Check het onderstaande filmpje vanaf 2:00. En toen hoorde je niemand.

http://www.youtube.com/watch?v=m8gjBwJALvE

Tuesday

zeuren:
2) langdurig aanhouden om zijn zin te krijgen

uit de van Dale

Wings

#17
Dat is nu precies te reden waarom ik niet op jou reageer. Het gaat (te) vaak om niet relevante bijzaken.

https://www.vandale.nl/gratis-woordenboek/nederlands/betekenis/zeur#.WvgdyYiFPIU

zeu·ren (zeurde, heeft gezeurd)
1 vervelend praten (over kleinigheden); = zaniken
2 langdurig aanhouden om zijn zin te krijgen: wat zeuren die kinderen
3 (van pijn) lastig en aanhoudend zijn

Dus niet meer jokken (doen alsof ik een verkeerde definitie hanteer) en over een half jaar kijken we of ik je weer lief genoeg vind om je te woord te staan.

-edit-

Ik heb de link bijgesloten.

Jozef

Citaat van: Wings op 13 mei 2018 - 12:11:35
Citaat van: C.G. de Beaufort op 24 april 2018 - 11:15:52
Oké, de piststops moeten veiliger gemaakt worden. (..)Whiting : "We moeten ervoor zorgen dat het niet kan gebeuren dat het sein op groen gaat of dat iemand het teken geeft dat een coureur zijn weg kan vervolgen wanneer nog niet aan bepaalde voorwaarden is voldaan."

https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/238072/fia-overweegt-veranderingen-om-pitstops-veiliger-te-maken

Nog even en je kan kijken naar een bejaarden-race. Spannend!

Groet,

C.G. de Beaufort

We leven echt in een zeurmaatschappij. Check het onderstaande filmpje vanaf 2:00. En toen hoorde je niemand.

Toen brak ook niemand z'n been in tweeën dus wat wil je nu eigenlijk zeggen?

Wings

Nou nee. Maar blessures zijn nu eenmaal niet uit te sluiten. Ik vind het prima om te kijken naar hoe dingen anders kunnen maar je moet niet doorslaan. 

Tuesday

Citaat van: Wings op 13 mei 2018 - 14:15:29
Nou nee. Maar blessures zijn nu eenmaal niet uit te sluiten. Ik vind het prima om te kijken naar hoe dingen anders kunnen maar je moet niet doorslaan.
met een simpele maatregel zorgen dat er geen auto's met loszittende wielen door de pitstraat en op het circuit rijden is niet doorslaan, dat is gewoon gezond verstand gebruiken.

En om op je eerdere post terug te komen; je moet doen waar jij je het beste bij voelt. Met die beschuldigingen  (jokken, niet relevant) kan ik verder niet zoveel.

Wings

Daar heb je gelijk in. Dus is dit mijn laatste reactie op jou.

Tuesday

Citaat van: Wings op 13 mei 2018 - 17:07:08
Daar heb je gelijk in. Dus is dit mijn laatste reactie op jou.
dat zei je in Singapore ook al, hou je daar dan ook aan... en nee, ik kan er ook weinig aan doen dat mijn favoriete coureur (die jullie al een aantal titels afhandig heeft gemaakt) het ook niet lukt om jouw favoriete team er bovenop te helpen. Ik begrijp je frustratie maar al te goed, maar ik heb je niks misdaan..

Franky R.

Citaat van: C.G. de Beaufort op 13 mei 2018 - 11:50:58


Bernie Ecclestone heeft de McLaren gekocht waarmee Ayrton Senna in 1993 de Grand Prix van Monaco won. De voormalig eigenaar van de Formule 1 betaalde voor de wagen maar liefst 4,1 miljoen euro.

https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/238545/bernie-ecclestone-koopt-mclaren-van-ayrton-senna-voor-4-1-miljoen-euro

Hier de voormalige FOCA, uitgekocht door Liberty. Hij heeft nogal wat 'spaarcentjes', t.w. 2400 miljoen pond... Happy days with it, Bernie.

Groet,

C.G. de Beaufort


Een circuit heeft hij ook al...Kan hij lakker rondjes draaien in zuid-Frankrijk (Paul Richard)...Zijn droom herleven (twee pogingen om F1 te rijden in 1959 of zo?)... ;D ;D ;D
;)

Jozef

Citaat van: Tuesday op 13 mei 2018 - 17:26:27
Citaat van: Wings op 13 mei 2018 - 17:07:08
Daar heb je gelijk in. Dus is dit mijn laatste reactie op jou.
dat zei je in Singapore ook al, hou je daar dan ook aan... en nee, ik kan er ook weinig aan doen dat mijn favoriete coureur (die jullie al een aantal titels afhandig heeft gemaakt) het ook niet lukt om jouw favoriete team er bovenop te helpen. Ik begrijp je frustratie maar al te goed, maar ik heb je niks misdaan..
Het ligt niet aan jou, je bent niet de enige hier die wel eens last heeft van Wings en zijn persoonlijke gedoe. ;)

Mickey

Jongens, we zijn hier al met zo weinig. Laten we het gezellig houden. ;)

Robbert65

Citaat van: Mickey op 13 mei 2018 - 21:38:43
Jongens, we zijn hier al met zo weinig. Laten we het gezellig houden. ;)
Van harte beaamd!

het is onnodig om zoiets als een kwinkslag naar zeuren zo uit de hand te latne lopen dat we gaan dreigen een half jaar te zwijgen. En ook niet om op te roepen dat dan ook gestand te doen. Daar wordt het hier niet leuker van ;)

Ik hou van jullie allebei. Geef elkaar de 5 en ga over tot de Grand Prix de Monaco?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

robbert

Citaat van: Mickey op 13 mei 2018 - 21:38:43
Jongens, we zijn hier al met zo weinig. Laten we het gezellig houden. ;)

ja idd, zo aangevallen is niet leuk, en ik weet waarover ik spreek. Heb ik ook al meegemaakt op dit forum

Jozef

Ik ook, en toen bleek de aanvaller ook nog een alter ego te zijn van een ander forumlid. ;D

Arthur

Jullie hebben het toevallig toch niet over mij hè? Kan ook bijna niet want ik heb het nooit met iemand aan de stok, dus ook niet met Wings  8)

Moraal van mijn verhaal, laten we gezellig en met een gezonde discussie op dit mooie forum vertoeven  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel