GP Australië 18: DOTD

Gestart door Robbert65, 25 maart 2018 - 12:00:55

« vorige - volgende »

Wie was de beste coureur?

Vettel
5 (33.3%)
Hamilton
3 (20%)
Räikkönen
0 (0%)
Ricciardo
0 (0%)
Alonso
7 (46.7%)
Verstappen
0 (0%)
Iemand anders namelijk:
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 15

Robbert65

Wie is de Man van de wedstrijd van Australië?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey


Edwin90

Alonso had hetzelfde geluk als Vettel. Maar toch een strakke race gereden.

Jozef

Bij gebrek aan bijzondere prestaties ga ik voor de foutloze racewinnaar.

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tuesday

Dan ga ik voor Hamilton (over het hele weekend gezien). Vettel vond ik dit weekend niet echt geweldig. Met zijn ervaring wist hij natuurlijk wel raad met het buitenkansje, maar normaal gesproken was het gewoon P3 geweest. Alonso finisht natuurlijk keurig als 5e, maar kreeg ook 3 of 4 plekken cadeau. Magnussen zou ook nog een optie kunnen zijn, maar ik hou het toch op Hamilton, een beetje bij gebrek aan andere overtuigende optie's.

Fietser

Ik wilde eigenlijk voor Ricciardo gaan, dit omdat de Aussie sterk reed maar vooral omdat hij de enige was die een concurrent (van min of meer gelijke snelheid: Hulkenberg) inhaalde. Maar uiteindelijk gaat mijn stem toch naar Hamilton. Hij en zijn Mercedes waren doodgewoon de beste - veruit - en dat het hele weekend. Dat hij slechts tweede werd, was geheel buiten hem om en m.i. daardoor irrelevant.

FolkertE

Alonso. Puur om het feit dat ik het mooi vind hem en Mclaren voor aan te zien. En hij reed natuurlijk ook sterk.

Wings zal nu wel een hartverzakking keijgen als hij dit leest.  ;D

Matthijs

Lastig, elke coureur die positief opviel heeft eigenlijk wel geprofiteerd van misère van anderen, waardoor zijn positieve indruk geflatteerd is. Alonso driedubbel.

Dan ga ik maar voor Hamilton. Dit weekend eigenlijk de sterkste.

Wings

Seb. Hij had weliswaar de spreekwoordelijke wind in de zeilen maar los daarvan reed hij een solide en foutloze wedstrijd. Prima start, aansluitend een de rust bewaard tijdens de beginfase van de race, een gedurfde strategie en deed het slim bij de herstart. De Duitser liet zich niet gek maken door Lewis die hem op de hielen zat met een véél snellere Mercedes en later DRS-voordeel. Bij gebrek aan heldendaden gaat mijn stem naar de Duitser.