Formula 1 2018 Rolex Australian Grand Prix

Gestart door BMW.WilliamsF1, 22 maart 2018 - 23:56:34

« vorige - volgende »

Wings

Dat zeg ik nergens. Iedereen mag boos zijn wanneer hij of zij dat wil. Ik zeg wel (en natuurlijk enigszins chargerend) dat als je kiest voor Bottas je kiest voor een rijder die fouten maakt en niet zo snel is als Hamilton.

Tuesday

en het leek allemaal nog wel zo spannend, tot dat laatste rondje in Q3  :(  Maar goed, een perfect rondje van Lewis en slechte ronden van Vettel en Verstappen, hopelijk is het echte verschil tussen de auto's wat kleiner. Raikkonen zit iig dichter op Hamilton dan vorig jaar ;)

BMW.WilliamsF1

Wat me trouwens wel opviel. Vettel zat links bij de persco na de kwalificatie en Kimi rechts. Maar Kimi was 2e en Seb 3e, dus zouden ze eigenlijk andersom moeten zitten.

Arthur

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 24 maart 2018 - 16:13:18
Wat me trouwens wel opviel. Vettel zat links bij de persco na de kwalificatie en Kimi rechts. Maar Kimi was 2e en Seb 3e, dus zouden ze eigenlijk andersom moeten zitten.

Teamorders zovast! Het kan maar nooit duidelijk genoeg zijn hoe de verhoudingen liggen  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

robbert

ja ik denk dat het het toch weer duidelijk word wie de volgende kampioen word. Hopelijk is bottas even snel als hamilton en heeft hij hetzelfde lef als rosberg, dan krijgen we toch nog een titelstrijd ;)

Arthur

Ik ben [probeer] toch nog iets positiever. Slechts een Q gehad en daarmee win je een niet race en dus punten. We moeten een race of 2 tot 3 afwachten hoe het zich ontwikkelt. En dan heb je nog te maken met doorontwikkeling, driver errors en technische malheur. Niet te snel oordelen lijkt mij...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

FolkertE

#21
Ahhh foutje van Max.
Zo jammer voor Haas. Allebei goede race en na de pitstop uitvallen,

Oef gelukje voor Vettel en Ricciardo. Vsc en nu sc. word spannend.

Sabai

Ik lach mij rot als Vettel wint en Hamilton pareert op zijn grapje van gisteren  ;)

robbert

ik ook, den hamilton zal wel een blauwtje oplopen dan :p

maar ja let op, straks zegt hamilton dat hij dan op het eind van het seizoen een feestje bouwt (titel) en daar kan hij nog gelijk in hebben ook. Er zal niet iedere race een sc zijn en ferrari daarin geluk hebben

Sabai

Mercedes was duidelijk de snelste vandaag . Verstappen slordig gereden banden strategie pakte ook verkeerd uit voor ze.

JS JTD

[conspiracy mode on] Heeft Ferrari bij Haas de geheime "killswitch" geactiveerd om de wedstrijd naar zich toe te trekken? [conspiracy mode off]

;D


Wings


Van Wijk

Waarom staat Raikkonnen niet mee op de foto?
Zijn gezichts uitdrukking sprak boekdelen  :)

Sabai