GP Australië 18: Welk cijfer geef je de wedstrijd

Gestart door Robbert65, 25 maart 2018 - 12:10:35

« vorige - volgende »

Welk cijfer krijgt de wedstrijd op Albert Park vandaag van jou?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
0 (0%)
7
6 (40%)
6
2 (13.3%)
5
5 (33.3%)
4
1 (6.7%)
3
0 (0%)
2
1 (6.7%)
1
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 15

Robbert65

De race waar zolang naar uitgekeken werd. De race waar de rijders eindelijk gingen zien en laten zien wat hun bolides werkelijk waard zijn. Die race dus, wat vond je ervan?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

robbert

ik ging stemmen, maar vind een 6 al te veel.... voor mij een 2

Robbert65

Citaat van: robbert op 25 maart 2018 - 12:11:39
ik ging stemmen, maar vind een 6 al te veel.... voor mij een 2
Ik had echt meteen 1 tot en met 10 ingegeven, er moet iets mis zijn gegaan :-)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Een zes. Poepsaai. De beperkingen zitten hier in het circuit, te meer daar de auto's nu megabreed zijn. Ondanks dat het veld dichter in elkaar is gekropen en ondanks een derde drs-zone, werd er nauwelijks ingehaald.

Edwin90

Zeven. Vermakelijk door de onverwachte gebeurtenissen.

Jozef

Geen topper, maar we hebben echt wel al veel erger gehad. Onverwachte winnaar, rijders die in de fout gingen en daarvoor afgestraft werden, dramatiek voor Haas. Een 7.

BMW.WilliamsF1

Een 6. Gelukkig ben ik er niet vroeg voor uit bed gekomen :D

Arthur

Een 5! En dan ben ik meer dan royaal geweest. En gezien de race [met fietsenrekken] is dat veel meer dan deze race toekomt. Alles te danken aan het feit dat dit de seizoensopener was. Snel vergeten maar weer!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Fietser

Ik geef een zes en een half - oké, daarmee een zeventje. Deze voldoende staat echter geheel op conto van de (virtuele) safety car die de spanning er enigszins inhield.

Opm.: door de matige inhaalmogelijkheden vraagt Melbourne toch wel enige herziening. Een eventuele waarschuwing richting Assen en Zandvoort alvast.

Wings

5.

Geen inhaalmogelijkheden, zelfs niet bij een groot snelheidsverschil.