Gok de Pole [01] Grand Prix van Australië - Melbourne

Gestart door BMW.WilliamsF1, 18 maart 2018 - 17:59:36

« vorige - volgende »

Sabai


Arthur

Citaat van: Robbert65 op 24 maart 2018 - 08:19:32
dus:   BAM BAMMERDEBAMMERDEBAM!!! :D Het seizoen begint hier in ieder geval goed voor mij :DAM!

Van Harte Robbert, dicht aan de exacte tijd! Wel aso om ook nog de joker ingezet te hebben....  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

lieven

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 23 maart 2018 - 15:00:05
Joker heb je nog niet ingezet toch? Ik heb iig geen PB gehad over de joker.

Je bedoeld dat je slechtste score dan meteen opgebruikt is.

ja dat bedoel ik :)

BMW.WilliamsF1

Ik zal het allemaal eens ff gaan uitrekenen. Wel lekkere punten iig voor Robbert met zijn joker :D

BMW.WilliamsF1

De 1e ronde van Gok de Pole is gewonnen door Robbert! Hij zat er sowieso het dichtst bij, maar heeft meteen zijn joker ingezet. Niet zonder resultaat, want hij scoort meteen bijna het maximum aan punten. Gefeliciteerd dus met je overwinning! :)

Uitslag Grand Prix van Australië

01 - (592 punten) = Robbert65 *
02 - (285 punten) = Arthur
03 - (284 punten) = Sabai
04 - (283 punten) = Sphinx
05 - (277 punten) = Franky R.
06 - (273 punten) = Matthijs
07 - (259 punten) = Tuesday
08 - (241 punten) = Henk1987
09 - (225 punten) = Charrel
10 - (220 punten) = JS JTD
11 - (217 punten) = FolkertE
12 - (197 punten) = BMW.WilliamsF1
13 - (185 punten) = Mickey
     
*) Joker ingezet

Mickey

Feli, Robbert!

Trouwens fijn dat je snel met de uitslag komt, BMW! Kunnen we dat erin houden?

BMW.WilliamsF1

Dat ligt er maar net aan hoe druk mijn zaterdagmiddag is. Vandaag is ie lekker rustig. Ik zal iig proberen z.s.m. de uitslag te posten :)

Matthijs


Arthur

Goed begin inderdaad  8)

Dus als ik het goed begrijp heeft iedereen die een joker ingezet heeft een * achter zijn naam. Helder  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

BMW.WilliamsF1

Jep idd.

Als ik zelf mijn joker inzet dan zal ik dat wel bij mijn tijd vermelden. Want een PB sturen naar mezelf is ook niet echt te checken natuurlijk :D

Arthur

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 24 maart 2018 - 18:39:33
Jep idd.

Als ik zelf mijn joker inzet dan zal ik dat wel bij mijn tijd vermelden. Want een PB sturen naar mezelf is ook niet echt te checken natuurlijk :D

Klasse! Je kunt niet meer duidelijker zijn om je rol van scheidsrechter en deelnemer te scheiden!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Robbert65

zo wat een uitslag. Ik heb de eerste race van het jaar tweederde van de punten binnen van 2017 :D lachen. En die joker: ik ken mezelf, ik dacht: als ik het nu niet doe vergeet ik het. Dan komt het er niet van. En de tijd: ik heb op basis van wat ik had gezien in Barcelona één seconde afgetrokken van de tijden van vorig jaar en zo kwam ik tot een lage eenentwintiger. in mijn geval dus: 1:21.123 omdat ik de lage tijd altijd op 123 duizendsten zet en de hoge op 789.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel