Gok de Pole [01] Grand Prix van Australië - Melbourne

Gestart door BMW.WilliamsF1, 18 maart 2018 - 17:59:36

« vorige - volgende »

BMW.WilliamsF1


Charrel


BMW.WilliamsF1


Arthur

Tja, daar zit ik al de hele dag over te twijfelen....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

BMW.WilliamsF1

Ik ook, maar gokken op regen blijft eigenlijk onbegonnen werk. Is afhankelijk van hoe hard t gaat regenen en hebben we in Q3 een opdrogende baan.

Robbert65

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 22 maart 2018 - 23:57:45
Ik ook, maar gokken op regen blijft eigenlijk onbegonnen werk. Is afhankelijk van hoe hard t gaat regenen en hebben we in Q3 een opdrogende baan.
Genau meine Gedanke. Je kunt wel op een regentijd gaan zitten, maar dan moet je echt gaan gokken, ergens tussen een 1:25 en een 1:45 gaan zitten, da's eigenlijk onbegonnen werk. Ik heb het vorig jaar 2x gedaan. Tsja, dan wordt je dus nummertje 13 of zo :D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

JS JTD

Hmm.. de tijden in de eerste training zijn nog niet heel veel sneller dan vorig jaar, wederom 24'ers. Hopelijk gaan ze sneller zakken.

lieven

tjui ik dacht nu zo goed dat ik deze week al gegokt had.
lap begint al goed dit seizoen :/

BMW.WilliamsF1

Gelukkig vervalt nu bij iedereen het slechtste resultaat. En met een beetje geluk voor jou gaat t morgen regenen, dan kunnen al onze tijden het putje in en begint iedereen met een schone lei in Bahrein.

lieven

ja maar dan is mijne joker al opgebruikt :p
ohja we zien wel! :)

BMW.WilliamsF1

Joker heb je nog niet ingezet toch? Ik heb iig geen PB gehad over de joker.

Je bedoeld dat je slechtste score dan meteen opgebruikt is.

Matthijs

Zou mooi zijn als je je joker inzet, maar dan vervolgens vergeet een tijd te posten!  :D

Mickey

Jeetje. 1:20kommaweinig. Wat waren wij denkende.

Robbert65

Vanavond roept iedereen op Ziggo dat het morgen de hele dag regenen gaat... eerst zien dan geloven, maar als het gebeurt ben ik (ook) m'n joker kwijt. Nondedjue...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

dus:   BAM BAMMERDEBAMMERDEBAM!!! :D Het seizoen begint hier in ieder geval goed voor mij :DAM!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel