Gok de Pole [01] Grand Prix van Australië - Melbourne

Gestart door BMW.WilliamsF1, 18 maart 2018 - 17:59:36

« vorige - volgende »

BMW.WilliamsF1

Gok de Pole 2018
 

 
Grand Prix van Australië - Melbourne

Het nieuwe Formule 1 seizoen staat voor de deur. De wintertests zijn achter de rug. Mercedes lijkt weer erg sterk te zijn, maar ook Ferrari zag er goed uit. Red Bull kende wat kleine problemen, maar ze zitten er dichterbij dan vorig jaar rond deze tijd. Opvallend was de betrouwbaarheid van de Honda motor die tegenwoordig achterin de Toro Rosso ligt. Het belooft weer een spannend jaar te worden.

Natuurlijk is Gok de Pole ook weer terug. In het vorige topic heb ik jullie meningen gevraagd en er zijn wat dingen aangepast. Zo is het maximaal te behalen punten gehalveerd, je moet voortaan binnen 2,5 seconden van de poletijd zitten om punten te halen. De bonuspunten zijn verlaagd, maar de 2 belangrijkste wijzigingen zijn dat voortaan je slechtste resultaat geschrapt wordt. Als je dus een keer vergeet te gokken dan heb je nog kans om terug te komen. De 2e wijziging is het eenmalig per seizoen kunnen inzetten van een joker. Als je dit doet worden voor dat weekend je punten verdubbeld. Lees in het reglement hoe je je joker in kunt zetten. De link staat onderaan deze post.

De eerste Grand Prix van 2018 is die van Australië op het circuit van Melbourne. Vorig jaar niet erg succesvol voor het team van Max Verstappen, Red Bull Racing, hopelijk gaat het dit jaar beter. Kunnen ze meestrijden om de podiumplaatsen of misschien wel de overwinning? We gaan het allemaal zien komend weekend. Wij gaan de pole weer proberen te raden. Dus voor nu weer veel succes met het gokken van de pole! :)

Je kunt je tijd gokken tot vrijdag 23 maart 02:00 CET

Albert Park Circuit:



Kwalificatieband:




Eerder gereden poles in Melbourne:

2017: 1:22.188, Lewis Hamilton - Mercedes
2016: 1:23.837, Lewis Hamilton - Mercedes
2015: 1:26.327, Lewis Hamilton - Mercedes
2014: 1:44.231, Lewis Hamilton - Mercedes
2013: 1:27.407, Sebastian Vettel - Red Bull


Klik hier voor de Gok de Pole website met het reglement en eerdere standen.


Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Franky R.


Sabai


Henk1987

Goedemiddag,

Dit topic heb ik vorig jaar al gedurig bijgehouden maar wilde dit jaar ook eens meedoen.
Mijn gok: 1:20:574

Succes iedereen!

EDIT: heb mijn gok aangepast i.v.m. 3e DRS zone dit weekend.

Matthijs

1:20.888

BMW.WilliamsF1

Citaat van: Henk1987 op 19 maart 2018 - 14:05:07
Goedemiddag,

Dit topic heb ik vorig jaar al gedurig bijgehouden maar wilde dit jaar ook eens meedoen.


Succes iedereen!

Nieuwe deelnemers zijn altijd welkom! Leuk dat je mee doet :)

FolkertE


Robbert65

Hè. Lekker BMW! Nu is het nieuwe seizoen écht begonnen. BTW, doen we ook weer gok de top? Wie heeft dat ook weer op zich genomen vorig jaar?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sphinx

ook de gok aangepast.

1:20.987
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

JS JTD

1:20.355


BMW.WilliamsF1

10 gokjes, dat moeten er nog meer worden :)

Nog 26 uur te gaan  :D

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel