Gok de Pole 2018

Gestart door BMW.WilliamsF1, 06 maart 2018 - 23:58:12

« vorige - volgende »

Wat moet anders aan Gok de Pole?

Niets, zo laten
1 (14.3%)
2 beste resultaten schrappen
0 (0%)
1 beste en 1 slechtste resultaat schrappen
2 (28.6%)
Bonuspunten afschaffen of verminderen (toelichten in forumpost)
1 (14.3%)
Anders... (toelichten in forumpost)
4 (57.1%)

Totaal aantal stemmen: 7

Poll gesloten: 17 maart 2018 - 00:00:02

BMW.WilliamsF1

Ik heb het reglement even aangepast. Klik hier om hem te bekijken :)

Iedereen mee eens?

Arthur

Regels gelezen, prima, punt 17 wellicht overbodig  ;)

Die jokers per PB wellicht goed idee, dat brengt spanning en verrassing omdat je dan niet kunt zien wie en wanneer hij ingezet wordt, anders gaan mensen anticiperen op die joker [net zoals met geposte tijden, maar hier breng je daar net wat variatie in zodat er toch ruimte blijft om je te onderscheiden]...

Verder prima, ik heb er alweer veel kilo's zin in  8)

Nogmaals dank voor de organisatie, het blijft een mooie toevoeging op dit mooie forum  :)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

BMW.WilliamsF1

Haha ja regel 17 staat er eigenlijk al in sinds mijn voorganger dit spel organiseerde jaaaaren geleden :) Die zal wel een keer gezeik hebben gehad denk ik :P

Ik heb mijn Excel file ook up and running. Het was vrij simpel om de formule die Jozef vorig jaar heeft aangepast van 2 naar 1 slechtste score te verbouwen. Ook heb ik de formule gefixt die er voor zorgt dat automatisch de 250 bonuspunten er bij opgeteld worden als je de tijd precies goed hebt.

Nu moet ik alleen nog ff de bonuspunten formule fixen en is ie goed.

Matthijs

Joker is een prima idee van Arthur

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Arthur

Citaat van: Matthijs op 11 maart 2018 - 20:05:07
Joker is een prima idee van Arthur

Dat inzetten ervan via PB is dan weer een mooie suggestie van BMW.WillamsF1  8)

Wordt weer een mooi seizoen!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

Nice! Joker lijkt me leuk  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Citaat van: Arthur op 11 maart 2018 - 20:22:12
Citaat van: Matthijs op 11 maart 2018 - 20:05:07
Joker is een prima idee van Arthur

Dat inzetten ervan via PB is dan weer een mooie suggestie van BMW.WillamsF1  8)

Wordt weer een mooi seizoen!!
Soms reageer ik op een post en dan kijk ik niet dat er nog een pagina met reacties achteraan komt!  :o

Sabai

Toch vind ik die 2,5 seconden beetje krap. Als je een paar missers heb ben je gelijk kansloos nu.

BMW.WilliamsF1

Ja zat ik ook al naar te kijken, maar het lijkt mee te vallen als ik kijk naar andere jaren. Ik kan er ook 3 seconden van maken. Dan kun je maximaal 300 punten verdienen.

Sabai

De gulden middenweg goed idee.

Arthur

3 seconden is ook prima.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

BMW.WilliamsF1

Ik heb er nu 3 seconden van gemaakt. Maximaal kun je dus 300 punten halen. De bonus bij precies goed heb ik gezet op 200. Dus dan kun je 500 punten halen als je de tijd exact goed hebt.

Charrel

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 13 maart 2018 - 11:14:25
Ik heb er nu 3 seconden van gemaakt. Maximaal kun je dus 300 punten halen. De bonus bij precies goed heb ik gezet op 200. Dus dan kun je 500 punten halen als je de tijd exact goed hebt.

Nice! Ik zag dat ik vorig jaar inderdaad 2x de tijd goed had, hopen dat het dit jaar weer gaat lukken :-P

BMW.WilliamsF1

Dan zat je er een paar duizendste vanaf, want je moet hem op de duizendste goed hebben voor de bonuspunten. In Rusland zat je er 1 duizendste naast en in Azerbeidzjan 2 duizendsten.